men nu skal vi jo huske at DR skal bruge alle de mange penge til at lave gode og informations rige programmer. YEAH RIGHT
Fast tvinger de ALLE Til at betale for noget im du bruger det eller ej så skal man også tvinges til at betale vis ens telefon ka vise billeder og vis ens computer er på nettet med en hastighed over 256.
men hvorfor lige 256kb/s IT styrelsen siger at " for at få den optimale billed gengivelse skal man op på mindst 1mbit i download hastighed" så hvorfor siger DR så 256kb/s ??? flere penge i kassen til dem , men nu skal vi jo ik glemme hvor fattige DR er , de ka jo ik klare sig uden vores licens penge , medmindre jeg har glemt noget .........nåååå ja Stats støtten til Darnmarks radio på 1.2 Milliarder om året , og det har jo slet ik noget at gøre med deres øresunds byggeri eller hvor det nu er de bygger som er blevet overskredet med 600 millioner kroner fordi fjolserne ik ka ligge 2 og 2 sammen som vi alle ved giver 4 , og så længe venstre sidder ved magten skal vi sq ik forvente lavere licens, de smider jo gerne penge efter de idioter ude i DR byen.
vis jeg lyder lidt af en pesimist , så passer det ik jeg er altid super optimistik (lige ind til regningen af licensen kommer ind af døren)