Mathias77..
Jeg tror du skal til at læse lidt fysik inden du lukker sådan en gang plader ud..
Det du hårdnakket påstår er næsten så åndsvagt jeg ikke gider kommenterer det..
Men:
luften i dit kabinet er varmere end din stuetemp, pågrund af varmeudvikling fra diverse elektriske komponenter, hvis du vil have luften koldere end kabi temp, så skal du hente luft fra "stuen" altså får du stuetemp i kabinettet.
Anden mulighed er at absorberer noget energi, det kan gøres ved at sætte et peltier element, kompressor eller til sidst noget is af en slags...
men ved at blæse rundt med noget luft får man IKKE laverer temp, det er et fact..
Når du følere det er kolder når du blæser luft på din hånd, så er det fordi at du flytter den luft som isolerere rundt om din hånd væk, min din hånd bliver heller ikke koldere end de 20-23grader luft som du blæser på, grunden til at det føles koldt er at din hånd er 37 grader..
Det er samme princip en køler køler cpuén med, den fjerne den stille stående luft omkring køle elementet på cpuén, grunde til man har et køleelement og ikke kun en blæser er at ved at have et element, så har man et større køleareal som kan afgive varme..
Det du siger med at dit kabinet ikke kan holde på varmen er noget lodret sludder, grunden til det føles koldt er at det kan optage mange gange flere watt varme end luft, samtidig kan det også afgive mange gange flere watt, hvis du tager noget metal, og varmer op til 38 grader, vil det føles varmt, hvis du køler det til 35 grader føles det koldt, hvorfor? svar: fordi varme kapaciten er stor, når det er varme end din hånd, så afgiver det hurtigt end masse varme til hånden, så føles det varmt, hvis du har koldt metal, så optager det hurtigt en masse varme fra din hånd, og du har føelsen kold..
men du får aldrig din sensor til at føle noget andet end den temp som den luft du blæser på dit element har, det kan du roligt regne med...
du siger at hvis du binder en pose is på dit kai, så kan man ikke længere regne med udregningen, jo selv kan man det, man skal bare medregne den temp..
Stop med at forvirre andre med din uvidenhed..
MVH Find Johansen..