Lyden er totalt Fucked ?!

Bundkort / CPU d.  01. marts. 2007, skrevet af ZuoiRuF
Vist: 286 gange.

ZuoiRuF

Overclocker
Tilføjet:
01-03-2007 20:54:36
Svar/Indlæg:
0/1
Lyden forsvandt (næsten) fuldstændig da jeg skiftede fra mit AUX stik (til mit anlæg) , og over til mit Headset..
det er som om udgangen er gået i lort for der en lille smule lyd, men næsten ingenting, og det er kun i det ene øre, men det er kun højttaler udgangen.. mit lydkort er onboard ..

efter det skete har jeg tjecket mindst en million gange om jeg har sat stikket rigtigt ..
Genstartet flere gange..
opdateret lyd driver..
kigget i alle (newb) tænkelige indstillinger, altså lydindstillinger, og lyd driver indstillinger ..
geninstalleret lyddriver ..

Men alt jeg får ud af mit headset (eller mit anlæg for den sags skyld) er en meget svag lyd, på trods af at jeg har skruet lyden helt op ..!

Pleas hjælp mig en eller anden, skal der et nyt lydkort eller bundkort til, eller kan jeg gøre noget andet ,.?

Takker .. ^ZuoiRuF

JLT2000

Elitebruger
Tilføjet:
02-03-2007 10:54:08
Svar/Indlæg:
1103/38
hvis jeg var dig og lyder til du har testet det meste køb et lydkort audigy 4 ell xfi og du har meget bedere lyd end onboard.

kan sige fra min engen erfaring jeg er færdig med ac97 og div onboard shit sounds det spiller ren ud sagt af røv.

men det kunne være hvis du bruger spdif altså digital så er det tit at det fucker når du kører vil kører analog bagefter.

Claus35

Elitebruger
Tilføjet:
02-03-2007 15:41:04
Svar/Indlæg:
5410/123
#1 Helt enig.

#0 Du kan købe et X-Fi Xtreme Music til ca. 600 kr. Det er bare fedt! :) Hvis du syntes det er for dyrt, har Creative nogle budget udgaver også, men de er sjovt nok ikke helt lige så godt. Har selv et Xtreme Music, og har prøvet en budget udgave pga. fejlleverance. Budget udgaven er bestemt ikke ringe.
En af de bedste features er helt klart CMSS-3D. Det giver fuld surroundsound i et stereo headset.... og det virker! Det er super både til spil og film :)