BSOD

Diverse d.  02. marts. 2007, skrevet af scarey
Vist: 234 gange.

scarey

Superbruger
Tilføjet:
02-03-2007 11:44:16
Svar/Indlæg:
240/51
Hej jeg har et problem, har lige købt nyt bundkort magen til det jeg havde før, men det kører ustabilt synes jeg.
Der kommer nogle gange BSOD, og så genstarter den, der står BUGCODE_USB_DRIVER, men det jeg lige kunne finde så betød det noget med en eksterm HDD, og den er ikke sat til.

Men det største problem er jeg har et usb 2.0 pci kort i, og et 1000m bit lan pci kort i, men hvis jeg sætter netkablet i det stik på bundkortet, så genstarter computeren med det samme, og kan ikke starte op, den bliver bare ved med at genstarte.
Hvis jeg sætter den i den anden (den i pci porten) så kommer den nogle gange med det andet problem.
Jeg har prøvet og tage pci kortet ud, men det hjælper ikke, nu har jeg så deaktiveret netkortet på bundkortet.
Er der nogen der kan hjælpe?

Giraffen

Elitebruger
Tilføjet:
02-03-2007 20:33:24
Svar/Indlæg:
561/52
Er der nogle gule trekanter i hardware enhedshåndtering?

/Jesper

scarey

Superbruger
Tilføjet:
02-03-2007 21:38:04
Svar/Indlæg:
240/51
nej det er der ikke.

DonRio

Superbruger
Tilføjet:
02-03-2007 21:48:47
Svar/Indlæg:
24/0
Jeg går ud fra at dine problemer er med udstyret i din profil.

Standard svar: Du har selvfølgelig installeret OS uden PCI kort? Og det er begge PCI kort du fjerner? Du bruger nyeste drivere og BIOS, herunder SP2 for WinXP (hvis det er det du kører)? Du overclocker ikke? Har du tjekket temperaturer? Har du prøvet at skifte RAM?

På den franske Asrock side fandt jeg en forumtråd, hvor der blev nævnt, at der kunne være problemer med Antec PSU og ASRock bundkort. Det kunne være spændende, hvis du kunne prøve et andet mærke PSU?

scarey

Superbruger
Tilføjet:
04-03-2007 22:36:30
Svar/Indlæg:
240/51
Ja det er det hardware der er i min profil, men havde sat alt i da jeg installerede. Men vil da lige prøve og gøre det igen uden noget.
Jeg vil også lige tjekke det med PSU en, og snakkede også lige med en idag som sagde det kunne være rammende der sad forkert når man fik en pakke med 2 stænger ram kunne der stå 1 og 2 på dem så det vil jeg også lige tjekke.. vender lige tilbage imorgen når jeg har prøvet tingene.