Blæserne stopper pludselig

Diverse d.  03. marts. 2007, skrevet af Blue*
Vist: 177 gange.

Blue*

Overclocker
Tilføjet:
03-03-2007 03:48:22
Svar/Indlæg:
223/33
Hejsa

Oplever noget lidt besynderligt for tiden med min PSU.

Det virker som om at jeg pludselig har "Cool n' Quiet" på min PSU. Fan'ne plejede at blæse hele tiden i den (indtil for et par dage siden) men nu stopper de helt i et stykke tid for derefter at starte igen et stykke tid. Hmm ja det er jo egentlig i sig selv fint nok at den gør det, men det undrer mig at den _pludselig_ gør det?

Det lidt ærgelige og måske endnu mere underlige er at den også stopper mine 2 Case fan's, hvori der er LED. og dem ville jeg jo gerne have lyste hele tiden, det er jo ligesom en del af Kabinettet/udseendet på PC.'en.

Jeg har slået "Cool n' Quiet" fra i BIO's og jeg kan ikke umiddelbart se at min PSU. skulle have indbygget "Cool n' Quiet", eller det HAR de måske allesammen?.. øhh er pludselig temlig forvirret. MEN.. for at gøre det kort, så burde den da ikke stoppe både HELT med at køle (sig selv) OG mine Case fan's?

Håber der er en der kan hjælpe lidt.

Venligst.

Blue*

Overclocker
Tilføjet:
03-03-2007 04:10:03
Svar/Indlæg:
223/33
Skulle måske lige tilføje at det nogle gange ser ud som om, når den stopper blæserne, at den ikke rigtig kan bestemme sig for om de skal "køre" eller være "slukket".

Og endvidere måske også at systemet kun er 3 måneder gammelt.