Hvad synes i om Getmore A/S

Diverse d.  03. marts. 2007, skrevet af henrikb4
Vist: 681 gange.

henrikb4
 
Overclocker
Tilføjet:
03-03-2007 11:51:24
Svar/Indlæg:
22/5
Hej igen.
Jeg skulle sidste år købe en ekstern DVD-brænder, fordi jeg skulle brænde en bunke DVD'er med billeder til en gruppe folk jeg var sammen med. Jeg fandt en på Getmore, og bestilte den. De sagde at den ville komme i løbet af 2-3 dage, men den kom ikke. De blev ved at sige at den kom om et par dage. jeg skulle bruge den meget hurtigt, så jeg afbestilte og købte en i El-giganten. Jeg havde næsten ventet i to uger.
Var dette et engangs tilfælde eller er der andre der har oplevet lignende? Jeg skal nemlig snart købe ny computer og EDB-priser foreslår Getmore.

Emillos
 
Overclocker
Tilføjet:
03-03-2007 11:55:54
Svar/Indlæg:
14079/622
Hvis du søger i forummet, vil du opleve at det generelt er den måde Getmore driver forretning på...

Selv har jeg købt noget hos dem, som angiveligt var på lager - men der gik over en uge før en af tingene reelt kom på lager.
Jeg håber virkelig at jeg ikke får brug for at RMA'e nogle af tingene, for så kan det da kun gå helt galt :l..

Så mit råd, køb dine ting et andet sted.



Advanced
 
Elitebruger
Tilføjet:
03-03-2007 12:06:09
Svar/Indlæg:
6899/119
Jeg ventede 3 uger på en harddiskboks der angiveligt var på lager.



DonRio
 
Superbruger
Tilføjet:
03-03-2007 13:11:04
Svar/Indlæg:
24/0
Jeg har handlet ved Getmore 3 gange, og alle 3 gange har jeg fået varerne dagen efter. Så jeg er ganske godt tilfred med Getmore.



Mathis77
 
Elitebruger
Tilføjet:
03-03-2007 13:31:57
Svar/Indlæg:
6293/359
De gange jeg har handlet på getmore, og hvor der har stået at varen er på lager, så får man en mail med, at den ikk er på lager og ikk kan afsendes til lovede dato. Og så må man ikk håbe at ens ting skal til RMA eller lign. for de har million-underskud sidste pga. deres pris-strategi. Men ok, hvis de så hæver bare prisen en anelse i 2007, så er folk stadig tilfredse og underskudet er hentet ind og så har de alle kunderne... Lidt som elværkerne gør mod TDC og de andre.

Ellers er jeg yderst tilfreds med getmores email support. Hurtige og gode svar og hvis der var noget der ikk var på lager alligevel, gjorde de alt for alligevel at få afsendt tingene inden for rimelig tid...





Illuminati
 
Elitebruger
Tilføjet:
03-03-2007 14:55:23
Svar/Indlæg:
10398/435
Varen på lager iflg hjemmeside, bestiller og så kommer der en mail med den ikke er på lager.

Sket 5 gange. x(



Eskimow
 
Overclocker
Tilføjet:
03-03-2007 15:06:53
Svar/Indlæg:
431/38
ventede friggin 5 uger på et net kort som de så sendte til min nabo ?:(



Gavstrik
 
Superbruger
Tilføjet:
03-03-2007 15:24:57
Svar/Indlæg:
650/97
De oplevelser jeg har haft med dem er, hvis de skriver 1-2 dage har alle de varer jeg har bestilt været hos mig dagen efter, står der 2-3 dage skal man for alt i verden ikke bestille det hos dem.

Gav



Illuminati
 
Elitebruger
Tilføjet:
03-03-2007 16:25:35
Svar/Indlæg:
10398/435
#7, det har jeg aldrig oplevet..

1-2 dage og 2-3 dage giver præcis samme resultat.. varen kommer efter 1-1½ uge.

Om der står 1-2 eller 2-3 er lige meget, for i begge tilfældene skal de først have varen hjem! x(



Webnik
 
Elitebruger
Tilføjet:
03-03-2007 16:56:27
Svar/Indlæg:
2356/28
Jeg har bestilt nogle forskellige varer hos dem og de har nu altid leveret til tiden.
Bestilte i torsdags et VGA forlænger kabel og fik fredag kl 21:13 en mail med track & trace så det er da udemærket efter min mening.

Personligt køber jeg ikke en hel computer eller andre dyre og "vigtige" dele andre steder end hos SHG.dk, Coolerkit.dk og eGo-hardware.dk. Dem har jeg rigtig god erfaring med. Kanon behandling, både RMA og hjælp generelt.



arsenio3d
 
Elitebruger
Tilføjet:
03-03-2007 17:26:23
Svar/Indlæg:
2823/238
jeg synes at deres e-mail support kan være meget kortfattet, og uden videre forklaringer.
nogle gange sender de tingene med det samme, andre gange får man hele udsat leveringen da leverandøren ikke kan levere til tiden...
Har et bundkort til RMA hos dem lige nu, jeg fik et fragtbrev så jeg kunne sende det ind til dem, men de har haft det i 2 uger nu, så jeg venter på deres afgørelse......



Jenner
 
Elitebruger
Tilføjet:
03-03-2007 17:33:11
Svar/Indlæg:
2267/261
kan kune støtte #9.. men midtdata er altså også helt gode .

Mvh



Jailhouse
 
Overclocker
Tilføjet:
03-03-2007 20:25:12
Svar/Indlæg:
29/1
Har selv handlet hos dem 4 gange, sidst for 14 dage siden. Varene har ved alle handlerne kommet som lovet. Så ingen problemer her - har kun gode erfirnger ved at handle hos Getmore.



NiKzEr
 
Overclocker
Tilføjet:
03-03-2007 21:48:53
Svar/Indlæg:
94/12
Jeg mener også jeg har handlet ved Getmore engang. Men kan ikke mindes jeg havde prob. med dem :)

Men jeg har lige været ude for noget i samme stil hos IT-Butikken :(

Købte en skærm som skulle være på lager (1-2 dage levering :00 ) en torsdag (den torsdag hvor der var snestorm, så jeg respekterede de ikke fik sendt den før mandag, hvis de ikke kunne sende den pga. snestorm..) dagene gik.. Mandag, tirsdag hm.. Onsdag, så torsdag, en uge efter blev pakken sendt og jeg fik den så dagen efter, fredag..
Trist at vente så lang tid når jeg nu bestilte hos dem bl.a. pga. det med de kunne sende den hurtigt :l ...
Onsdag havde jeg fået en mail, hvor der stod pakken var forsinket pga. der manglede en ting på min ordrer fra deres levenradør ?:( , jeg havde kun bestilt en Samsung 931BW som jo skulle være på lager..

Anyways jeg har fået min lækre skærm, så måtte jeg leve med ventetiden :)



#14
Emze
 
Superbruger
Tilføjet:
03-03-2007 21:49:46
Svar/Indlæg:
666/100
Jeg har købt flere ting i Getmore A/S og jeg har altid modtaget tingene til tiden (det er alt fra kølere til ram, gafikkort mm)
Nogle gange modtog jeg dem endda nogle dage tidligere :e



yupper
 
Elitebruger
Tilføjet:
12-04-2007 22:50:23
Svar/Indlæg:
1349/11
jeg har også købt flere ting der, god service og har fået tingene til tiden.



Illuminati
 
Elitebruger
Tilføjet:
13-04-2007 01:03:15
Svar/Indlæg:
10398/435
Har man tid, så er getmore fint.

Jeg tror de prøver at implementere lean/just-in-time i deres lager-system - og kort sagt, det går ikke så godt!

Skriver de at ting er på fjernlager når man bestiller, så skal man ikke have en mail med at tingen er i restordre! Samme med en ting som er på lager.



#Devastator
 
Elitebruger
Tilføjet:
13-04-2007 01:18:13
Svar/Indlæg:
1581/5
for at kunne konkurere med E-handel er det nødvendigt at skilte med ting man faktist ikke har på lager, men som er på lages hos ens leverandører (grosister).

Det er meget brugt i hele online handels branchen når der er tale om edb-udstyr og tv/radio. Så når man ligger sin bestilling, bliver varen bestilt fra en leverandør/grosist - det betyder dog lidt ekstra forsinkelse på 1-2 dage som minimum, og sommetider længere hvis man får f.eks. 1 ugentlig sending derfra.

Dermed ikke sagt at man på ens lagerstatus skal skrive det er på lager, det er misvisende, men så igen, er det ikke alle der har en aktiv lagerstyring til deres webshop, og der kan være synkroniserings forsinkelser på helt op til en dag alt efter hvordan det er kodet.¨

skal man hu hej vilden sky bruge noget hardware, så ring og hør om den er på lager, eller "fjernlager" - eller gå ned til den lokale edb-butik. Online handel virker for det meste, men pga. de små fortjenester (ligger på 3-5% på mange varer) så er det umuligt at have et stort varelager. (forestil jer et stort parti fladskærme man har på lager falder 15% i pris, så er de penge sat til).

har selv handlet et par gange hos getmore, fik den ene gang en forkert farve skærm, da jeg ringede og brokkede mig, fik jeg dagen efter sendt dirrekte fra grosisten den korrekte skærm.
(det sjove er så at der ingen regning var med på den og jeg dermed fik 2 skærme til 1 pris :P )



Ginner
 
Elitebruger
Tilføjet:
13-04-2007 11:19:11
Svar/Indlæg:
524/16
Jeg har købt et par ting derfra.. de sender det hurtig.. men hvis man har et problem med dem er det et helvede.. har ringet til dem 60-70 gange hvor jeg kun har fået fat i telefonsvarer og der har været optaget pga andre der har prøvet at ringe til dem...

Den mest lousy kundeservice må vidst komme fra dem..

hvis man sender mail til dem får man oftest kun en autogenereret lortemail tilbage..