se hvilke data der bruges i dvd drevet

Spil d.  04. marts. 2007, skrevet af ocmw
Vist: 331 gange.

ocmw
 
Overclocker
Tilføjet:
04-03-2007 15:34:24
Svar/Indlæg:
19/13
jeg vil gerne vide om det findes et program hvor man kan se hvilke data der bruges når man fx starter et spil og når den siger indsæt venlist den korekte dvd. så man evt. kunne gemme de data og så afspille den når det skulles bruges så man ikke behøver bruge dvd/cd når man skal spille.. ved godt der findes en crack til mange spil men der er nogle som battelfield 2142 der skal bruges orginal dvd en vis man skal spille online...

Kasseren
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-03-2007 15:59:00
Svar/Indlæg:
1814/48
Det skulle vist være muligt at lave en iso kopi på harddisken og bruge Daemon Tools til at afspille kopien, men der er ingen garenti. Ved heller ikke om det ødelægger muligheden for online spil.

Du kan finde Daemon Tools her http://www.daemon-tools.cc/dtc...



syska
 
Superbruger
Tilføjet:
04-03-2007 16:04:03
Svar/Indlæg:
1085/26
well, det er jo faktisk også crack så ... hvilket dog ikke er ulovligt så vidt jeg ved hvis bare man ejer spillet .. der laves jo mange "no-CD" ting som faktisk bare er en virtual CD ... som så mountes med Daemon tools ... og indeholder de filer du tænker på ... men det er ikke bare sådan lige at lave ....

Men vil ikke linke til noget ... da jeg anser det for at være ulovligt ... du kan vel tage skiven ud når spillet er startet ....

// ouT



syska
 
Superbruger
Tilføjet:
04-03-2007 16:05:52
Svar/Indlæg:
1085/26
1#
Med alt det kopibeskyttelse der er i dag, er det ikke muligt .. da spillet som regel kan "detecte" at det ikke er den orginale CD ....

Dog kan det ske at BF er så gammelt at det er muligt ...

120% Alcho kan lave ISO ... og der findes mange flere ... brug google.

// ouT



ocmw
 
Overclocker
Tilføjet:
07-03-2007 14:34:07
Svar/Indlæg:
19/13
ok.. har prøver med iso og demon tools men den siger det ikk er en orginnal dvd.. ellers tak..