XPS serie' en fra dell

Grafikkort d.  05. marts. 2007, skrevet af Kaipiroska
Vist: 329 gange.

Kaipiroska

Overclocker
Tilføjet:
05-03-2007 19:39:21
Svar/Indlæg:
71/31
Nu har jeg fået fat i sådan en for noget tid siden, og jeg er ret så vild med den, men så da jeg skulle spille den nye Ufo afterlight, så klikke den ligesom lidt i lyden.

Så jeg tænkte jeg har ikke opdateret den siden jeg fik den, så det ville jeg så gøre, startede med grafikkortet, hurtig ind på Nvidia's hjemmeside, finde mit kort og hente den og derefter installere det.

Da jeg så genstartet begynder mit problem pludselig, ligesom et gammelt tv begynder den at flimre når jeg bruger den på nettet.

Og hvis jeg lige ligesom Alt+tap ind i et spil, og hurtig ud igen, så er den normal i ca 1-5 min så sker det igen, og sådan kan jeg blive ved en hel aften, så her den anden dag satte jeg den forsjovt ned i opløstning, og nu gør den det ikke mere.

Men jeg vil gerne op i 1900x1200 igen, hvordan kommer jeg det ???

plz hjælp
Hilsen
Jonas

mads_spazz

Elitebruger
Tilføjet:
05-03-2007 20:16:04
Svar/Indlæg:
94/8
er du sikker på skærmen understøtter så høj en opløsning?
Ellers er det det.
Hvis du siger problemet forsvinder i noget tid når du alt-tabber ud af et spil kunne det tyde på dit grafikkort bliver for varmt.
Det er måske også grunden til du ikke har problemer i lavere opløsning (mindre stress på kortet)

Kaipiroska

Overclocker
Tilføjet:
05-03-2007 20:21:50
Svar/Indlæg:
71/31
Men den har kørt det unden problemer intet jeg opdatere den og ja den kan, det er dens optimale opsøstning