Overclocker
Tilføjet:
06-03-2007 11:15:23
Svar/Indlæg:
1/1
Hej allesammen, håber på lidt hjælp .D
Jeg har fået det problem, at min computer ikke vil starte op mere.
først lidt historie:
Det startede med at min computer var begyndt at fryse, og larme.. det viste sig at være min cpu køler der var blevet løs, så jeg afmonterede alle dele fra min computer for at sætte den på plads igen.. det kræver man tager bundkortet ud. da jeg havde gjort dette og sat det hele i igen, kunne computeren ikke tænde.
Jeg gik det hele efter, og fandt ingen problemer, så efter anden samling af computeren startede den dog også op, dog med teksten: Over-clocking missed start as normal? jeg valgte her ja, og computeren startede op og begyndte at finde ny hardware, efter 30 sekunder frøs den igen.
Jeg forsøgte a reboote og den ville nu gerne i BIOS. den kunne nu ikke finde min harddisk.. det kunne den så ef´ter endnu et reboot. jeg startede op i BIOS igen, for at tjekke om alt var som det skulle være. Det eneste der ikke lige var som det skulle,var temperaturen på min cpu (86 grader). coomputeren frøs nu igen i BIOS. efter dette ville den overhovedet ikke starte op i noget. det er kun kølerne der kører når jeg tænder for den. (altså kabinet-psu og cpu kølerne).
Desuden er der nu også kommet lys i mit tastatur, når computeren er slukket...''
Håber nogen kan hjælpe mig ud af krisen.
Vette