#30 Damn hvis det bare handler om at betale for noget man ikke bruger, kan jeg da nævne utroligt mange ting jeg betaler til over skatten som jeg helller ikke bruger eller får brug for, og nøj jeg betaler sørme også latterligt mange penge per liter benzin, for at nogle andre kan køre i benzin slugene 4x4 bjergklatrene monstre selvom vi lever på et af jordens fladeste lande eller tage syd på hvert år til fordelagtige priser. Og nu skal jeg også snart betale mere i skat og forsikring fordi nogle snot forkælede møgunger ikke fik deres vilje og ikke kan forstå hvordan det danske system fungerer, så derfor skulle de smadrer og brænde af for ca. 14mill, og skal sikkert også betale for at de kan få et hus som jeg heller ikke kommer til at bruge.
Der skal vist udeles nogle tudekiks kan jeg se.
Ser stort set aldrig DR eller er inde på DRs hjemmeside, men derfor har jeg da betalt licens alligevel i alle de år jeg ikke har boet hos mor og far, der er mange andre ting som jeg kunne pive mere over. Vi lever i et udemærket velfærdssamfund hvor mennesker ikke bliver overladt til sig selv efter en natur katastrofe(lige som i USA) eller skal dø af sult fordi vores høst er slået fejl pga tørke, og i sådan et samfund er man nødt til at betale til en masse ting som man aldrig får brug for, for at nogle andre som har brug for det, har mulighed for det. Og licens skal man ikke klage over, det er med til at betale udvidelsen af vores sendenet, det eneste jeg kan se er galt med licens er at DR har for meget magt over den.