Anandtech har testet den opgraderede version af cpu køleren Thermalright Ultra-120. Den hedder Thermalright Ultra-120 (EXTREME) og er forbedret med 2 ekstra heatpipes.
Hvor Tuniq Tower 120 og den originale Ultra-120 kunne holde en Intel X6800@3900 på 51 grader, fejer den nye version konkurrenterne af banen og ender helt nede på 46 grader.
#4 nu har jeg ikk så meget styr på hvordan det ser ud på markedet lige nu men det er en enthusiast køler. og du kan bare se på det her på siden.. der er ikke mange der stadigvæk roder med socket 478.. (tror jeg nok) :)
Jaa... men den er da helt sikkert værd at vente på. Så skal vi også lige have nogle køleresultater fra CoolerMaster Gemin II. Den kunne måske blive en konkurrent til Ultra-120 Extreme.
#5 der er ikke noget nyt i at der ikke medfølger 478 adaptor :) -> Det gør der heller ikke til den nuværende Ultra 120
#8 som #9 siger har vi fået en ca. leveringsdato der hedder i starten af Maj måned - med forbehold naturligvis.. :)
Til de interesserede kan jeg sige at ThermalRight arbejder på endnu en ny køleprofil til cpu. Navnet er IFX-14 (Inferno Fire eXtinguisher) den ligner faktisk lidt efter Tuniq Tower.. Den kan ses her: http://www.thermalright.com/a_...