intel køler/cool paste?

Vandkøling d.  08. marts. 2007, skrevet af Kinasko
Vist: 358 gange.

Kinasko

Overclocker
Tilføjet:
08-03-2007 11:31:35
Svar/Indlæg:
43/20
Hejsa

Jeg har netop installeret min første cpu og køler. Det blev en E4300 i box.

Nu har jeg så læst at der er noget som hedder "cooling paste". Det fulgte der ikke noget af med til min intel køler. :l

Der sad noget "tape" agtigt, der kunne minde om noget der skulle have den "paste" funktion, men er ikke sikker.

Er "paste" noget jeg skal se frem til at få brug får? Jeg har endnu ikke haft systemet tændt da jeg venter på PSU.

hvadså

Overclocker
Tilføjet:
08-03-2007 11:39:54
Svar/Indlæg:
191/14
du kan godt bruge det pasta der sidder på, indtil du får købt noget andet, det vil jeg vil råde dig til.

1holmes

Elitebruger
Tilføjet:
08-03-2007 11:53:16
Svar/Indlæg:
1375/88
Mens du alligevel venter på din psu syntes jeg du skal bestille noget arctic silver 5, du for ikke ret meget der er bedre end det. :)

gandalf18

Ny Skribent
Tilføjet:
08-03-2007 13:52:15
Svar/Indlæg:
5679/460
Paste er den engelske version på dansk hedder det Køle pasta på standard kølere sidder der noget der ku ligne tape , ik det bedste køle pasta men ka bruges .

jeg har altid en tube AS5 liggene meget bedre (arctic silver 5) husk og rens overfladen MEGET GODT før du putter noget andet på , for kommer du for meget pasta på så bliver cpuen varmere end den ellers ville gøre og så har det den modsatte effekt .

lidt ligsom Apple gjorde i nogle af deres computere , de troede åbenbart jo mere pasta jo bedre . så brændte deres bærbare sq af :)

rens køle hovedet med sprit og sorg for den er helt ren før du smørre noget nyt på :)

Kinasko

Overclocker
Tilføjet:
09-03-2007 16:19:57
Svar/Indlæg:
43/20

okay mange tak for rådene! :)

synes godt nok der kommer flere og flere ting i det her computersamlingsprojekt.. ikke lige så enkelt som jeg havde regnet med
:e

luftkøling, vandkøling, rigtige blæsere, gode oc ram, problemer med mobo osv osv.. ... det er nærmest neverending story. Well så bliver det også lækkert når jeg engang har fået styr på det hele og computeren er overclocked godt og sikkert.. :)