Ny LCD skærm

Diverse d.  08. marts. 2007, skrevet af Webnik
Vist: 258 gange.

Webnik

Elitebruger
Tilføjet:
08-03-2007 17:23:36
Svar/Indlæg:
2356/28
Hey

Jeg er blevet træt af min Samsung 913N og vil gerne prøve noget nyt. Jeg har kigget mig lidt omkring på flatpanels.dk og er sådan set ikke blevet en dyt klogere da der i så mange forskellige tests er så mange meninger omkring de forskellige skærme. Ved godt de helst skal prøves af.

Først og fremmest hvad jeg forventer:
1. Den må gerne være flot i farverne
2. Hurtig nok til spil, herunder også FPS
3. Kunne måske godt tænke mig en wide, men ikke noget krav
4. Er næsten ligeglad med prisen, vil bare have noget jeg bliver glad for.
5. Betragtningsvinklen er ikke afgørende da jeg ikke ser film på den.

ok, jeg har kigget lidt på de forskellige panel typer og S-ips ser ud til at være ret godt med farverne, men stadig langt fra hurtig nok til spil. Det skriver de fleste ihvertfald. Og at de nyere TN paneler egentlig ikke er så ringe igen.

Har kigget lidt på denne skærm:

http://www.edbpriser.dk/Produc...

...og jo det betyder vel også lidt at den ser godt ud. Er til sort.

Gode råd og vejledninger modtages gerne :e

Roflpopz

Superbruger
Tilføjet:
09-03-2007 00:09:01
Svar/Indlæg:
178/22
Den skærm du har kigget på der er super nice. Hvis det ikke var fordi jeg står og skal købe ny LCD TV så havde jeg købt den og solgt min 940BF til min bror..

DaMooze

Elitebruger
Tilføjet:
09-03-2007 05:28:07
Svar/Indlæg:
469/83
nu spiller jeg ikke meget fps. men noget bliver det da til..

og ved ik om det bare er mig men jeg kan overhovedet ikke mærke forskel på alt under 14ms responstid..

Webnik

Elitebruger
Tilføjet:
09-03-2007 19:23:00
Svar/Indlæg:
2356/28
Min 913N er godt nok ved at være aldrende men kan sagtens mærke forskel på denne og en 2ms. Men ok, ms betyder jo ikke alt.

Slet ikke nogen der har Samsung 226BW der kan give lidt info og sammenligninger med andre, måske endda nogle med s-ips paneler?