Uduelig pakkepost, hvad skal man stille op?

Hyggehjørnet d.  09. marts. 2007, skrevet af Aleks
Vist: 1428 gange.

Aleks

Overclocker
Tilføjet:
09-03-2007 11:52:23
Svar/Indlæg:
70/22
Nu er jeg godt nok ved at få nok af post DK. Som stamkunde hos shg.dk har jeg aldrig oplevet problemer med leveringen som jeg gør nu efter at være flyttet. Jeg er nu flyttet i lejlighed hvor der selvfølgelig er dørtlf. i ejendommen. Det er tydeligt at det ikke huer buddet at skulle op ad trapperne. Det sker gentagene at jeg har mistænkt dem for overhovedet at have forsøgt at alevere pakken til mig. Så sent som i denne uge, har jeg skulle modtage 3 pakker, og på trods af at jeg har ligget syg og været hjemme er der ikke sket noget som helst med 2 ud af 3 forsøg. I stedet har jeg modtaget en slip hvor der står at jeg venligst kan hente pakken på mit posthus! Det er satme for ringe! Og jo, hvis nogen skulle tvivle, så virker dørtelefonen. Venner og bekendte kan i hvert fald godt benytte sig af den. Alt dette har jeg indrapporteret til PostDK's kundeservice og lige lidt hjælper det. Har endda lagt adskillige bedkeder om at blive ringe op af pakkecenteret i Brønshøj som står for leveringen og heller ikke her har de formået bare at ringe tilbage. Er der andet man kan gøre i denne situation? Føler ikke man får valuta for at betale porto når man alligevel skal hente pakke på posthuset, så kan jeg lige så godt hente den i en anden butik. Men så går det bare udover shg som jeg synes har en fantastisk service som jeg ikke ønsker at være foruden :D

Martin.v.R

Elitebruger
Tilføjet:
09-03-2007 11:56:43
Svar/Indlæg:
8555/439
fragtmand frem for PostDanmark ;) det virker.

Emillos

Overclocker
Tilføjet:
09-03-2007 12:00:30
Svar/Indlæg:
14079/622
Skidt. Hvad med at skrive en klagemail til postDK?

Jeg bor i Husum, og der har pakkeposten altid været glimrende.

Aleks

Overclocker
Tilføjet:
09-03-2007 12:35:33
Svar/Indlæg:
70/22
@ Emillos

Tja, altså der er lagt 3 beskeder om at blive ringet op det samme sted som en evt. klage vil ryge hen. Og det har tilsyneladende ikke hjulpet. Men det er klart at jeg nok må strikke sådan en sammen og prøve at se om den ikke kan afleveres til højere instans.

Nosferatu

Elitebruger
Tilføjet:
09-03-2007 12:43:57
Svar/Indlæg:
2029/63
ring til shg. de har mere slag kraft

Anzelz

Elitebruger
Tilføjet:
09-03-2007 12:50:45
Svar/Indlæg:
2343/272
Ellers er der nogle firmaer hvor man ved bestillingen kan fravælge uddeling, det er en del meget bedre og nemmere:) Synes også selv det er enormt irriterende at skulle vente med ens pakke fordi postmanden skal fræse rundt med den hele dagen..

Kinasko

Overclocker
Tilføjet:
09-03-2007 15:48:30
Svar/Indlæg:
43/20

kendet det udmærket! Jeg bor i kbh.nv og har samme problem. På track&trace kan jeg regne ud af pakken feks. er ude på ruten idag, og alligevel ender jeg med at tage på posthuset og selv hente den lidt i lukketid for så at få den lille kuvert om at posten har været forbi ind af brevsprækken dagen efter ?:(

det er ikke en vinder.. sidder netop nu og venter på en PSU. Og ender garanteret med at skulle ned og hente den selv hvis jeg vil ha den idag..

Illuminati

Elitebruger
Tilføjet:
09-03-2007 15:55:41
Svar/Indlæg:
10398/435
Jeg tror generelt at pakkeposten i kbh kører aht.

Bliv ved med at ringe til kundecenteret og giv dem TT nummeret. Så klager de videre til omdeleren.

Webnik

Elitebruger
Tilføjet:
09-03-2007 17:23:31
Svar/Indlæg:
2356/28
Samme her. Bestilte 2 stk fittings på coolerkit.dk og sad på min flade og ventede på det postbud skulle komme. Efter 3 timer lå der en fin siddel i postkassen og ingen havde ringet på døren :l

Det var self. en fredag og jeg skulle sku bruge dem. Nu er det sådan i mit område at pakker heller ikke kommer på posthuset samme dag men dagen efter. Alt fra fredag kommer på deres store pakkecenter. Latterlig måde men det kan man jo ikke gøre noget ved...

Nå, sprang ud i bilen og fandt skam postbudet, afleverede en skideballe til den stakkels dame på scooteren og fik min pakke :e

Giraffen

Elitebruger
Tilføjet:
09-03-2007 22:05:57
Svar/Indlæg:
561/52
Få det sendt til dit arbejde, det har jeg haft held med ;)

Ps dur self ikk når der er syg :e

/Jesper

Aleks

Overclocker
Tilføjet:
11-03-2007 10:29:51
Svar/Indlæg:
70/22
@ Giraffen

Det plejer jeg også at gøre da jeg netop har et arbejde hvor jeg er her fra 9:30 - 17:30. Men når jeg nu bestiller en vare til at blive leveret på min ugentlige fridag, så er det monster irriterende at skulle troppe op på posthuset flere dage efter, fordi nøden ikke lige gad at komme op og ringe på. Grundet mine arbejdstider går der snildt en uge før jeg har mulighed for at hente pakken. :x

Kinasko

Overclocker
Tilføjet:
12-03-2007 20:25:18
Svar/Indlæg:
43/20

webnik: loool det lyder da helt vildt haha.. stakkels scooterpostbud ;)

Tahiti

Elitebruger
Tilføjet:
12-03-2007 20:40:58
Svar/Indlæg:
2676/147

Der er sq ikke noget stakkels i det! De skal kraft**** gøre deres job 1. gang!

Kan virkelig pisse mig af! Skal ALTID ned efter mine pakker dagen efter, fordi tossen ikke lige gider gå de sidste 20 trin op til 2.sal ( har postkasse på 1. )

Har os klaget til "chefen" her i Skive 3 gange. Magen til elendig postcenter skal man F***** lede længe efter.

Tro vi skal lave en underskrift indsamling, og sende den til deres hovedkontor ? :P

Tahiti

mp_3

Elitebruger
Tilføjet:
12-03-2007 21:02:54
Svar/Indlæg:
3588/418
Jeg har oplevet flere problemer med Post DK!!!! x(

Webnik

Elitebruger
Tilføjet:
12-03-2007 21:11:28
Svar/Indlæg:
2356/28

Var nu ikke så vildt :) Havde faktisk lidt ondt af hende selvom da jeg kørte hjemmefra var jeg lidt indstillet på postbudets liv for mine fittings heh.

De er et eller andet sted et overset mishandlet folkefærd. Der var simpelthen så røvkoldt den dag og hun var helt forfrosset med rød tud og det hele. Må da også være pænt kedeligt at rulle rundt med pakker på en scooter i sne og slud og oven i købet få skideballer.
Men ok, fittings til vandpjasket er på den anden side jo vigtigere end postbude :e

Sir

Elitebruger
Tilføjet:
13-03-2007 00:32:31
Svar/Indlæg:
2872/90
når endnu en tråd hvorpå postdanmark skal svines til.. helt sikkert så lå gå da.. :e

bestile nogen ting hos shg. d.30 jan kl. 18. 31.jan kl. 2.37 ankommer den til kbhs pakke center.. juhuu så kommer den kl. 10 eller 17 31.jan.. åhhh nej det bliver ons.. stadig ingen pakke. ringer til kundeservice for lige at høre hva der bliver af pakke..
For at vide den kommer i morgen pga. problemer med pakkeposten i valby.. oki lyder da helt fint.. den kommer selvføligelig ikke.. så fredags kl.15 ringer jeg til kundeservice igen.., den samme spade fortæller mig den vil komme kl. 17 da der har været problemer med pakke posten igår.. spørger ham så om han er sikker på det. også begynder han ellers at rede den lidt i lang.. med ahh det ku jo godt være den først kommer mandag.. smækker røget på(postdanmark kan virkelig pisse mig af hehe)

mandag stadig ingen pakke tirsdag vader jeg op på posthuset og kommer selvfølelig til at snakke med den mest uinteligente dame jeg længe har mødt.. hun fatter virkelig bare prik af hva jeg siger og ligner bare en person som overhovedet ikk kan forstå dansk. det eneste hun kan sige er "du skal snakke med kundeservice)
prøver at forklare hende at det har jeg gjort og det hjalp mig nada.. så prøver at fortælle hende jeg skal ha fat i en som kan fortælle mig hvor min pakke er hende.. samtalen ender med jeg fortæller hende at hun er den mest uintelegente person jeg længe har mødt, og det nok også var grunden til hun arbejdede der..
Nå smutter hjem og ringer endnu engang til kunne service endelig for jeg fat på en som har mere en 2 hjerne celler.. Hun fortæller mig at pakken må være forsvundet og jeg skal få firmaet(shg) til at efterlyse den. dagen efter ringer jeg så til shg som traks sender en ny pakke..
Tirsdag for jeg så sådan en ting hvor der stå jeg ik var hjemme om mandagen.-. ahh what var hjemme hele dagen. når men det er intet nyt de laver det tricks..så henter pakken dagen efter.. men hey hva kommer der ind af døren om fredagen. sådan en lille ting igen hvor der stå jeg ik var hjemme.. så den gamle pakke er åbenbart fundet.. den henter jeg så om lørdagen..
alt i alt.. postdanmark sucker som bare fanden i helvedet.. men men i sidste uge skete der et mirakel.. for første gang i 8 måneder blev der sgu leveret en pakke til min adresse..
Tror sgu de er blevet trætte af mit brok.. :e
Puha for meget skriveri og for meget kaffe..

teko

Elitebruger
Tilføjet:
13-03-2007 00:42:55
Svar/Indlæg:
873/19
Samme problem på amager.. I Farum er det derimmod noget andet, der er de gode til at prøve at få fat i folk :)

Stensgaard

Elitebruger
Tilføjet:
13-03-2007 01:05:20
Svar/Indlæg:
2620/327
Jeg har haft udmærkede postbude både i Ørestad og i Brabrand - men det er måske held.

Jeg går for tiden og er arbejdsløs, søger arbejde som præst - men jeg fik da at vide på arbejdsformidlingen, at hvis jeg ikke kunne finde andet arbejde, kunne jeg altid blive postbud :e

1holmes

Elitebruger
Tilføjet:
13-03-2007 01:13:28
Svar/Indlæg:
1375/88
Måske ikke så dumt enda, så kan det da være at vi kan få nogle pakker ind ad døren med stumperne man bestiller. :e :e :e

Sådan så det ud da jeg skulle sende nogle brugte stumper til en her inde fra.
Dato Kl. Registrering
6. februar 2007 01:01 Ankommet til 705 Taulov Pakkecenter
6. februar 2007 10:56 Under forespørgsel på 5013 Odense pakke
8. februar 2007 11:39 Retur til afsender
8. februar 2007 22:06 Ankommet til 704 Københavns Pakkecenter
9. februar 2007 06:43 Ankommet til omdeling 2630 Taastrup
9. februar 2007 08:59 Udleveret til liberalt erhverv
9. februar 2007 09:40 Ankommet til omdeling 2630 Taastrup
26. februar 2007 13:51 Videresendt til 5000 Odense
26. februar 2007 17:41 Ankommet til 704 Københavns Pakkecenter
27. februar 2007 05:13 Ankomstsorteret privat omdeling i 5013 Odense pakke
27. februar 2007 14:31 Udleveret til privat

Stensgaard

Elitebruger
Tilføjet:
13-03-2007 01:14:53
Svar/Indlæg:
2620/327
#18 Du ved da ikke, om jeg ville være bedre ;)

nAlen

Elitebruger
Tilføjet:
13-03-2007 14:28:50
Svar/Indlæg:
687/9
I kan intet gøre... vi ejer jer!!11 MUHUHAHAHAHAHHAHAHAAHA

nå spøg til side.. i 9/10 tilfælde er det faktisk hurtigere at aflevere pakkerne end det er at skrive den seddel der... Så alle med en lille smule fornuft på øverste vælger self dette..

Når det så er sagt, så ringer/banker jeg på 1 gang.. 1!!! gang.. og så begynder jeg at skrive... har i ik nået jeres hoveddør inden da er det bare too fucking bad.. og ja, jeg skriver hurtigt :)

Jeg har jo også andet at lave end at stå og vente på i får tørret røv og får bukser på ;)

Webnik

Elitebruger
Tilføjet:
13-03-2007 14:34:47
Svar/Indlæg:
2356/28
Du er da et glimrende eksempel på hvorfor denne tråd blev oprettet :l

Næste gang tror jeg sku jeg tager et baseball bat med ud, smadrer scooteren og går ind og bliver færdig med det jeg var igang med :e

Sir

Elitebruger
Tilføjet:
13-03-2007 14:40:05
Svar/Indlæg:
2872/90
#20 Har da ondt af dig fordi du tænker på den måde.. hva med at lave dit arbejde ordenlig, istedet for at ha sådan en dårlig instiling til dit arbejde..

Måske kan vi ik gøre så meget lige nu men forhåbenlig når de kommende firmaer som vil indtage postdanmark pakke udbrining forgang i firamerne. for vi vores pakker til tiden også stå i arbejdsløse fordi i er total uduelige.. THEN I WILL BE THE MASTER OFF THE UNIVERSE::: Eller noget..!! :e

nAlen

Elitebruger
Tilføjet:
13-03-2007 15:23:02
Svar/Indlæg:
687/9
At i ikke lige kan spore ironien i de første par linjer siger vel mere om jer end om mig.. Når det så er sagt, står der så et eneste sted at jeg ikke gør mit arbejde ordentligt og tager det seriøst?

Gør skam mit arbejde nøjagtig som jeg skal.. endda til mindste detalje.... Bestod mit arbejde i at vente 5 minutter ude foran jeres hoveddør, imens i fik hevet stiften ud af konen, så var det vel noget andet... Men det gør det desværre ikke :)

nAlen

Elitebruger
Tilføjet:
13-03-2007 15:26:29
Svar/Indlæg:
687/9
Bekymrer mig faktisk en smule, at i slet ikke så den linje hvor jeg gav jer ret.. Men for hyggens skyld kan jeg da godt lige gentage den

nå spøg til side.. i 9/10 tilfælde er det faktisk hurtigere at aflevere pakkerne end det er at skrive den seddel der... Så alle med en lille smule fornuft på øverste vælger self dette..

;)