Overclocker
Tilføjet:
09-03-2007 11:52:23
Svar/Indlæg:
70/22
Nu er jeg godt nok ved at få nok af post DK. Som stamkunde hos shg.dk har jeg aldrig oplevet problemer med leveringen som jeg gør nu efter at være flyttet. Jeg er nu flyttet i lejlighed hvor der selvfølgelig er dørtlf. i ejendommen. Det er tydeligt at det ikke huer buddet at skulle op ad trapperne. Det sker gentagene at jeg har mistænkt dem for overhovedet at have forsøgt at alevere pakken til mig. Så sent som i denne uge, har jeg skulle modtage 3 pakker, og på trods af at jeg har ligget syg og været hjemme er der ikke sket noget som helst med 2 ud af 3 forsøg. I stedet har jeg modtaget en slip hvor der står at jeg venligst kan hente pakken på mit posthus! Det er satme for ringe! Og jo, hvis nogen skulle tvivle, så virker dørtelefonen. Venner og bekendte kan i hvert fald godt benytte sig af den. Alt dette har jeg indrapporteret til PostDK's kundeservice og lige lidt hjælper det. Har endda lagt adskillige bedkeder om at blive ringe op af pakkecenteret i Brønshøj som står for leveringen og heller ikke her har de formået bare at ringe tilbage. Er der andet man kan gøre i denne situation? Føler ikke man får valuta for at betale porto når man alligevel skal hente pakke på posthuset, så kan jeg lige så godt hente den i en anden butik. Men så går det bare udover shg som jeg synes har en fantastisk service som jeg ikke ønsker at være foruden :D