Nogen der ved om man kan sætte en ekstern harddisk til en Xbox 360 og så høre sin musik derfra?
Jeg overvejer at købe en lille ekstern harddisk box og en 80GB hdd. og så vil jeg male den hdd box hvid, og så evt. skrive med sølv hen over "XBOX 360" hehe...
Jeg har en skummel ide om det sagtens kan lade sig af gøre, men at den sikkert kun kan se 20GB ?
#1 Det vil jeg heller ikke, jeg vil bruge den til at overføre musik, billeder og film fra min stationær til den box, og så afspille det på min xbox, så jeg er fri for at have en computer tændt for at høre musik :)
Jeg kan ikke få min Xbox til at læse NTFS :( den vil kun god kende FAT32, det vil sige 32768MB ud af en 80GB hdd. så tænkte jeg at den måske kunne læse flere partitioner, men nej kan den heller ikke, den læser kun den første partition man har lavet :(
Det fordi USB mass storage device standarden inbefatter et FAT filsystem! 😉
Men man kan jo undres over hvorfor M$ ikke tillader større FAT partitioner, for standarden understøtter såvidt jeg husker op til 2TB. Og læser dem som sådan også fint, men man kan umiddelbart ikke formatere større partitioner med M$ egne værktøjer, og det på trods af at FAT filsystemet er et M$ afkom...
#9 du kan ikke overføre fra din pc´er til din 20GB Xbox 360 hdd...
Det jeg har gjort er at jeg har købt en 80GB 2.5" hdd og en hdd box hvor jeg har malet boxen hvid :)
Harddisken har jeg formateret med fat32format.exe da windows ikke kan formatere større end 32GB og Xbox 360 kan ikke læse 2 partioner, men med fat32format.exe kan du formatere op til 2TB i en partition :)
Og så tilslutter du den bare via USB i din Xbox 360 :)