Overclocker
Tilføjet:
13-03-2007 16:32:28
Svar/Indlæg:
43/20
Hejsa
Der er et eller andet galt med mit grafikkort, men har svært ved at finde en løsning.
Jeg bruger Saphire ATI x1300xt
Man kan umidlbart ikke se at der er noget galt når man klikker rundt i windows, men det er helt tydeligt at der er noget der ikke funker når jeg logger af. Her kommer der et billede af en bil og det er meget pixeleret og uskarbt i forhold til min bærbar der kører samme windows. Jeg havde nemlig også på bærbaren tidligere samme problemer. Der var ingen af de officielle drivere fra lenovo/ati der virkede, men så prøvede jeg at lade windows update lede efter drivere og så fungerede det igen. Mit windows er vist lidt "hjemmelavet". Det skulle være med servicepack 3 og lidt fake vista layout.
Nu kan jeg bare ikke få den nye stationære til at bruge windows update for at løse grafikproblemet. Har prøvet ATI catalyst og noget der hedder NGO drivers, men de virker ikke.
Ja og så er det også helt tydeligt i Doom at der er noget galt. Grafikken er igen her, Ligesom på "bil" billedet, uskarb og pixeleret.
Kan det virkelig være rigtigt at de officielle drivere ikke fungerer og jeg skal update driveren via windows update. Det virkede på min bærbar jo, synes bare det virker lidt mærkeligt. :l
Kan det være mit windows der er fucked? Det er helt tydeligt en version en eller anden gut har rodet med og uploaded.
System:
Asus P5n-e sli
E4300
Well håber på lidt tips og trick..
:i