Der er mange måder at påføre pasta på - og i sidste ende er der kun 2-4 graders forskel fra "perfekt" til "rigtigt dårligt" påført - så det gad jeg ikke diskutere.
Brug hvad der virker, og lad være med at spille så klog på hvad det optimale er.
Med hensyn til kliksystemet, er jeg ganske uenig i at det er noget lort. Det holder en køler fast som faktisk vejer 960 gram, bedre end de fleste andre ting jeg har set, samt man kan skifte kompatibilitet med en anden sokkeltype på 5 sekunder.
At der så findes folk som er ganske og aldeles fumlefingrede, og ikke gider læse monteringsvejledningen FØR de prøver sig frem, og efterfølgende skal svine køleren til på grund af det, kan jeg derfor kun grine af. Nej der er ikke ret meget plads til tommelfingeren når man skal trykke de to øverste push-pins ned, og ja man skal bruge indersiden af hovedet og ikke vold for at få blæseren monteret efterfølgende - men hvis JEG kan, så KAN det ikke være svært. Jeg har dukkefingre....
#0 - Har du tjekket hvilken temperatur din CPU bliver, for med den store køler, bør den altså ikke blive ret varm...
Uden at vide hvilken CPU og om du overclocker osv, er det da MEGET svært at afgøre om du overhovedet har et problem...?
Vi mangler info, med andre ord...
Min E6300 overclocket til 3,4GHz med 1,375 vcore, bliver f.eks kun 39 grader ved idle - så der kan man ikke mærke nogen forskel på profilen. ;)