Overclocker
Tilføjet:
14-03-2007 12:19:25
Svar/Indlæg:
16/1
Til alle, lad være med at købe zepto computere, lige godt om det er fra computersalg , zepto osv.
Hvis først der sker noget med din pc, så sender de bare skidtet til rep.. og vente tid pt. er på 3 uger.
Jeg har selv været uheldig med min maskine (6214W) - og jeg havde da ønsket at jeg havde brugt mine 14 dage returret.Jeg startede med at vente 2 uger på pc'en, og jeg fandt ud af, at de ikke engang havde kigget på sagen, før jeg emailede dem halv anden uge efter at jeg havde bestilt den, også fik ham jeg snakkede med, til at sende min pakke som lørdagsekspres, og det var da også glimrende, men så begyndte fejlene:
Nogle gange når jeg tænder den, kommer der blå skærm of death, og lortet genstarter,lige da jeg modtog den, virkede DVD drevet ikke optimalt: Mit DVD drev har problemer med at læse Zeptos egen program CD/DVD, kunne læse den en gang, og derefter når jeg puttede den i, kunne den ikke finde den, men brændte dvd'er kan den nemt finde, orkede ikke at sende den ind, efter jeg havde ventet 2 uger uden en computer.
Og de påstår at de crash tester deres pc'er osv. Yeah right !!!
Derefter, begyndte skærmen at se mærkelig ud, når jeg tændte den, meget mørk i det, ikke crystal clear.. Det skete bare en dag jeg tændte den.
Jeg ved også, at andre har haft problemer med deres zepto maskiner, og lavet tråde.. Og de har da fået noget ud af det, at oprette en tråd.. Så nu gør jeg det samme, for at komme ud med noget vrede.
Altså jeg råder folk til, at f.eks købe en HP , IBM - kan godt være de ikke er lige så hurtige, men de er da lavet af kvalitet. Og hvis du køber hos dell, så kommer de også og henter.
Har også snakket med computersalg, hvor jeg købte min zepto, der er ikke rigtig noget at gøre, end at vente de 3 uger.. For de sender jo bare tingene videre Frown
Håber i kan bruge mine råd.
Overskrift redigeret af Emillos. Styr dit capslock-forbrug...