Så fik jeg endelig lidt tid til at få oc med det nye board her.. men kan ik komme længere en 435fsb = 3045mhz ram køre unlinked da de ik kan oc mere indtil 870mhz standard 667mhz.. vcore for 1.3... har prøvet med højre vcore men kan stadig ik få den stabil. ram og northbrigde har jeg os prøvet at stille på men synes heller ik det hjælper..
Nogen som evt kunne give mig et par tips om hva jeg skal stille på for at kunne nå højre.????
Har os prøvet at køre med ram på standard også kun oc´et cpu men den vil stadig ik højre.. :(
Hvad siger den nu? Ellers så giv den lidt mere Vcore, lad NB blive på 1,563v Du har først brug for mere NB spænding når du når op omkring 480-490, måske ikke engang nødvendigt.
du kan også bare prøve at springe nogle FSB over.. prøv 450FSB og se hvad der sker, måske mere. Prøv med mere vcore hvis temp tilader, og prøv med noget ekstra NB køling, aktiv blæser eks.
Jeg har læst et eller andet sted at P5 serien havde nogle FSB hvor pc'en ikke kunne boote. Selv har jeg haft lignende problem. Så prøvede jeg mig lidt frem (gik op til 3.3ghz istedet for 3.2 - omregnet) det virkede ;)