Dell og linux - Et skridt nærmere

Litteratur d.  14. marts. 2007, skrevet af cornerrage
Vist: 901 gange.

cornerrage

Elitebruger
Tilføjet:
14-03-2007 16:45:03
Svar/Indlæg:
3532/303
Kommentar til nyhed på: http://www.overclocking.dk/new...
Jacob_Lindberg

Overclocker
Tilføjet:
14-03-2007 20:42:54
Svar/Indlæg:
137/16
Kunne være dejligt med noget mere konkurrence på dette område. Det vil bare give lavere priser og bedre service til os :)

jmose

Moderator
Tilføjet:
14-03-2007 22:29:34
Svar/Indlæg:
3863/538
For en pc-enthusiast som ikke spiller ret meget på sin maskine, er LINUX faktisk ikke et dårligt valg.

Man må så bare håbe på at det vil blive valgfrit :i

Advanced

Elitebruger
Tilføjet:
14-03-2007 23:09:34
Svar/Indlæg:
6899/119
Det her er jo en ren win-win situation for forbrugerne :e

På den ene side har man folk der er prisbevidste og ikke bruger PC'en til alt muligt vildt, som så vil få gavn af linux.

På den anden side er der entusiaster (som vel også er prisbevidste?), der vil have rå ydelse og gaming power, hvilket vi bedst får med windows.

Når microsoft - og os andre - får øjnene op for, at der rent faktisk er en værdig konkurrent til windows, så kan det være microsoft måske tager sig sammen og gennemfører deres produkter lidt mere og måske også sælger dem til lavere priser :i

W.e.S.t

Superbruger
Tilføjet:
14-03-2007 23:38:35
Svar/Indlæg:
312/44
Ja man kan da håbe at Vista er med til at bringe Linux længere ind på markedet.. Hvis folk mener at Vista er så forskelligt fra XP, at de ligeså godt kan sætte sig ind i at bruge Linux, som jo ofte laves meget efter Windows' OS's, ja så går det da den rigtige vej, for det er nemlig de normale brugere vi mangler nogle af, så Linux ikke længere vil være så sagnomspunden som et OS for ultimative nørder, men at det faktisk er til at bruge for normale dødelige brugere..

Kim

Superbruger
Tilføjet:
15-03-2007 00:50:06
Svar/Indlæg:
772/50
#4 Ubuntu med automatix2 så har du en Linux dist. der køre som en drøm :D, har den som primær OS på min bærbar og sekundær på min stationær, det dejlige ved den er så dejligt nemt det er har endda fået ATI drivers til at fungere på min bærbar :D, samt 3D desktop, som min bærbar med 512mb ram klare perfekt. har dog stadig XP liggende, da vi på skolen, desværre skal bruge ting jeg ikke kan få til at fungere som jeg vil under linux(C++programmering) og så er canon åbenbart ikke så glade for at lave printer drivers til os med linux:(..

men kunne da være fedt at købe en billig dell maskine med et smart lille linux system, de har nok råd til at få det sat op så det er nemt for alle :)