fejl under XP install

Software d.  15. marts. 2007, skrevet af Jay
Vist: 268 gange.

Jay

Elitebruger
Tilføjet:
15-03-2007 18:05:51
Svar/Indlæg:
193/54
sidder og skal til at installere xp pro sp2 igen igen, måtte formatere fordi der konstant kom BSOD med en forskellige fejl hvergang..

nu i installationen hvor den skal "installere enheder" får jeg en 0x0000007E fejl, slår man den op og ser på de forskellige løsninger så har jeg prøvet dem alle sammen. før jeg skiftede mobo, fik jeg også spontane reboots uden BSOD hvor den bare slukker, det gør jeg stadig!

har pillet alt hardware fra der ikke er nødvendigt, men får stadig samme fejl, det er på et nyt asus A8N32-SLI deluxe mobo, og en ny harddisk, jeg har testet mine ram (Corsair PC44000) i memtest i 24 timer uden fejl.. så det eneste der sådan set er tilbage er CPU'en, den er ikke overclocket eller noget som helst, det er en Opteron 146, med en Corsair HX620W psu

har i nogle løsningsforslag til dette, jeg er åben for alt, for det er ret frustrerende at sidde med en computer der rebooter konstant, popper op med BSOD, og så ikke være istand til at finde fejlen på trods af man syntes man har prøvet alt