jeg scorede 3k mere i 3dmark03 vha. denne driver. Den er stabil som alle andre men yder bare ret meget mere. Håber I andre vil prøve denne beta driver og kommer med nogle resultater
yeah har prøvet den men mine problemer med at min pci-e faldt til 1x startede da jeg installerede den så har gået tilbage til den gamle. Men sandt nok. Da min pci-e kørte med 16 med denne driver fik jeg en del mere performance.
Grrr, lav nu en 100 serie driver til XP, nvidia! Så kan det være at mit 8800GTS ikke laver graphics smearing i COH mere (som den ikke gør i vista ... zzz)
Sorry ot, men i er jo lidt inde på emnet. Er der nogen, som kender en Vista driver til 5xxx serien? Jeg sidder nemlig med et 5700VE og jeg kan ikke oc det i Vista :x
Jeg kørte med 100.59 der fik jeg 34699 i 3dmark 03 nu er jeg skiftet over til 101.41 og der får jeg 37480 det er squ mere end jeg fik med win xp :e næsten 3000 mere i score
Den som # 8 heviser til, 100.87 gik jeg fra 331xx til 374xx i 3dmark03 med 8800gtx, og standardclock,så den virker kanon godt hos mig. Min profil er ikke opdateret.
hilo, det er rigtigt, det var bare for at nævne , at der er en XP driver der giver ca. den samme ydelse som vista, da det næsten virker som om Nvidia har "glemt" os med XP.