Elitebruger
Tilføjet:
16-03-2007 23:01:35
Svar/Indlæg:
303/32
Hej jeg har haft en pc som fungere fint indtil for 1-1½ måned tid siden.
Mit problem er at når jeg er inde på en server med min pc, så bliver jeg efter et stykke tid smid af serveren, med begrundelsen at jeg har tabt forbindelsen til server.
Jeg kan med det samme join samme server igen og igen lige så meget jeg ønsker. Jeg vil dog blive smidt af inden der er gået 5 min. Når jeg har startet min pc op første gang så kan jeg somregel spille i ca 1 time, før problemet opstår.
Jeg har i dag prøvede at spille demo af 2142 og der gik ca 4 min så røg jeg af med samme problem.
Jeg har prøvet at ghoste forskellige image jeg har, selv en rå windows med opdate kun og ikke andre programmer inde.
jeg har prøvet med både internt netkort og et pci netkort samme fejl opstår.
Jeg har prøver America's Army, CSS, og i begge spil kan jeg spille i over 1 time uden at blive smidt af. Min pc kan klare masse af spil i singel player mode med alt i max og det køre bare 10-4.
Jeg køre på xp pro med alt opdateret. Jeg har hentet alle nyeste driver til alt på pc.
Er der nogle som har nogle muligheder ud over at sende motherboard til rep, da det er der jeg tror fejlen ligger.
Jeg har alt opdatere på min pc, både raid driver, ati driver, netkort.