Okay jeg spiller på en daglig basis online spillet lineage 2. Og jeg bruger vista 32 bit pt. Når jeg både har ventrillo og linege 2 åbent i 3-5 minutter dør pcen med en blå skærm hvor den dumper et eller andet som går fra 1 til 100 og den slukker så. Nogen der har lidt mere forstand på blueschreens of death der måske kan komme med et forslag til hvad problemet er. For har lidt svært ved at se om det er windows eller lineage 2 der er problemet. Lineage 2 har et sikkerheds program der slet ikke virker, men jeg ved at dette program injecter sig selv in i memoryen og alt muligt andet som nok kunne foresage det.
Har du mulighed for at skrive den præcise fejlmelding fra BSoD'en ned? Så er det lettere at se hvad der er problemet.
Er dette sikkerhedsprogram du taler om en cd kopibeskyttelse? Hvis det er, har du så prøvet at bruge en modificeret programfil hvor beskyttelsen er taget ud? www.gameburnworld.com
går for hurtigt til at jeg kan nå at se hvad problemet er. Men der kommer en blå skærm og alt jeg når at se er at der står dump i bunden skærmen som så går fra 1-100 og så genstarter den. Og det er et spil(lineage 2) der sammen med voice programmet ventrilllo lavet fejlen. Lineage 2 har et porgram intergreret i sig der hedder gameguard som jeg ved piller ved mange ting og næsten er en virus i sig selv. Men det kunne self også bare være windows der er problemet.
Du kan slå automatisk genstart fra, så skulle du få tid til at læse din fejl meddelelse, der er nok nogen her der kan fortælle dig hvordan, kan nemlig ikke lige huske det og kører Linux.
Jeg mener at det er sådan: Start pc'en -> tryk på F8 lige efter POST (lige som når man skal i fejlsikret tilstand -> Så mener jeg at det er en af valg mulighederne.