Kan ikke få mit x1950 pro til at clone i vist

Grafikkort d.  17. marts. 2007, skrevet af Army@man
Vist: 254 gange.

Army@man
 
Overclocker
Tilføjet:
17-03-2007 14:16:34
Svar/Indlæg:
6/2
Jeg kan ikke gå clone funktionen i ati Catalyst til at virke under Windows Vista.

Jeg har noormalt brugt mit tv til at se film fra computeren på, men det driller lidt efter jeg har fået nyt grafikkort. Jeg har lige været nede og bytte mit 1650x, da det var samme problem med det, så det er ikke grafikkortet der er noget galt med.

Jeg kan godt "switche" så der er billede på min tv, men ikke så der er billede på min pcskærm samtidig. Jeg kan simpelthen ikke trække skærmen op i det felt der er ved siden af den anden skærm (hvis i forstår hvad jeg mener).

Er der nogen der kan hjælpe mig?

Army@man
 
Overclocker
Tilføjet:
17-03-2007 14:29:33
Svar/Indlæg:
6/2
Jeg har en computer med et x800 kort til at stå ved siden af hvor Vista også er installeret og der fungerer det perfekt. De er begge nyformatret, så fatter ikke hvad der er galt... :(



Army@man
 
Overclocker
Tilføjet:
17-03-2007 14:44:54
Svar/Indlæg:
6/2
Nu har jeg byttet rundt så mit x1950 pro sidder i den anden computer og x800 sidder i min nye. Nu virker min nye, men den gamle kan ikke clone. Så det er grafikkortet der driller.

Jeg har naturligvis de nyeste drivere og det nyeste ATI Catalyst. Findes der ikke et andet program der kan det samme som Catalyst, for tror det er der problemet ligger?



Army@man
 
Overclocker
Tilføjet:
17-03-2007 15:14:28
Svar/Indlæg:
6/2
Jeg har foresten Vista x64.

Jeg har kigget Ati´s hjemmeside igennem, men ingen med mit problem.