#17 helt enig - det er jo vanvittigt at skifte så meget hardware ud på et år, som vi gør. Nu er jeg startet med at spille i band igen og bruger lidt penge der på nyt guitar-grej, og så er det ligesom, at det er gået op for mig, at min pc blot er redskab, som funker lige så godt som, da jeg købte den i september sidste år. Så hvorfor skifte den ud, for at få en højere bench??
Når nu man snakker om et intel roadmap til 2010 med Nehalem og Gesher cpuer med MEGA mange cores, så tror jeg først det blir interessant at opgradere til den tid. Lagt oveni, at både intel og AMD kunne sagtens ha disse 2010-cpu-monstre i butikkerne i dag, hvis de ville, for teknologien er der jo, men så kunne de ikk tjene alle de penge, som de gør, ved at give os lidt ad gangen... Tro mig om selveste Bill Gates ikk også har et 80core CGPU allerede og kør 999fps i hele 3dmark06 testen, hehe
Det er ikk for at lyde, som om at dette ku være mit sidste svar i forumet, men jeg har i hvertfald sat mit opgraderings-trip lidt i bero, indtil der måtte dukke noget op, som får min kæbe til at falde i bordet... og det ku meget vel være et 8950GX2 kort til april (eller hvornår det nu kommer...), som er verdener bedre en 7600GT (og kan ta DX10 sæføli)
godnat 8) :D