Login problem - Guild Wars

Spil d.  18. marts. 2007, skrevet af Mathis77
Vist: 313 gange.

Mathis77

Elitebruger
Tilføjet:
18-03-2007 22:29:46
Svar/Indlæg:
6293/359
hi m8s

jeg fik lige lyst til at spille guildwars igen, men jeg kan dælme ikk huske mit accountname... jo måske, men man skal logge ind på en særlig måde som en email-adresse... og hvad man skriver efter @'et er noget specielt, men jeg kan ikk huske hvad...

kan måske godt huske det der står før - men hvis nogen ved hvad domænet er (er det ikk det det hedder efter @?) - så er det bar fee!

Mathis

syska

Superbruger
Tilføjet:
18-03-2007 23:09:46
Svar/Indlæg:
1085/26
Det er vel din email ?

Mener ikke der skulle noget efter account name da jeg engang lånte spiller af en mate ....

dvs .. account name og password ... synes ikke det var en email.

// ouT

Mathis77

Elitebruger
Tilføjet:
18-03-2007 23:45:10
Svar/Indlæg:
6293/359
tja... jeg fandt ud af at jeg har en plaync account som hedder Mathis77 og så skal jeg svare på et secret hint, som jeg ikk aner hvad jeg tænkte på, dengang jeg lavede det...

så nu har jeg sendt en mail til deres support...

spillet er også lavet om siden jeg spillede det sidst for 2 år siden... en anden måde at logge ind på.

derfor er jeg meget i tvivl om denne plaync account Mathis77 er den rigtige - for jeg mener at det var med jeppesen77@"et eller andet" - så ja, det er helt sikkert, at man skal skrive @ og så et domænenavn for at logge på

hmm

Mentos3

Elitebruger
Tilføjet:
19-03-2007 15:48:23
Svar/Indlæg:
4230/89
ja der er jo blevet opdateret til først "guildwars Faction"
og nu til "Nightfall"

så det er blevet lavet en del om :D

men kan du ikke bruge den som hedder "reset password" ?:(

Mathis77

Elitebruger
Tilføjet:
20-03-2007 20:07:13
Svar/Indlæg:
6293/359
Jo jeg har prøvet på at reset password. men så skal jeg svare på et secret question, som for mig ingen mening gir overhovedet... plejer at være mothers maiden name osv. jeg vælger....men at der bare står "router" som hint, gør mig totalt lost...

Jeg har kontaktet plaync og de sir at de skal bruge en 25-digit cdkey... men den har jeg jo heller ikk, da jeg i sin tid blot gav 310kr for at få lov at downloade clienten, som så pakker sig ud til spillet undervejs... men de var da flinke, og ville overføre min sag til den europæiske team for plaync..

men hvis nogen ku huske hvad man sku skrive efter @ før de lavede spillet om til faction og så nightfall, så ku det være fedt.. for jeg er ret sikker på at det ikk var plaync osv..

8)

Mathis77

Elitebruger
Tilføjet:
23-03-2007 09:55:14
Svar/Indlæg:
6293/359
Så er der styr på det - jeg ringede til min bank og fik oplyst med bankkort fra 2005 (har skiftet lidt de sidste par år...) og vupti så fik jeg resettet password...

dejligt at være tilbage - er allerede med i en guild efter 5 min. spil hehe

Nogen der ska være med?

dejligt at man bare har betalt et engangsbeløb for 2 år siden og så bare kan spille

hygge!

go weekend!

Mathis :e