NY Shuttle barebone eller Hiper Media Center

Bundkort / CPU d.  19. marts. 2007, skrevet af Fearless Angel
Vist: 277 gange.

Fearless
 
Elitebruger
Tilføjet:
19-03-2007 00:23:42
Svar/Indlæg:
4536/104
Hej alle sammen,

Jeg har ikke været så aktiv her inde de sidste 1-2 år på grund af misted hardware interrasse og andre ting jeg har lavet, så ville lige høre et par ting her.

Jeg regner med at opgradere mit system ved at putte det i noget mindre i samme sokket med samme indmad ,så jeg altså beholder følgende, GFX/RAM/CPU/HDD/div Drev.

Men skal ha enten en barebone til s939 eller en media center løsning som ka benytte PCI-E/DDR1 og s939 cpu´er.

Eb ide kunne være.
https://www.databutikken.com/d...

Men jeg aner ikke om der er indbygget bundkort og om man kan benytte PCI-E i den og alle de der småting.

Hvis det ikke skulle være den så har jeg kigget lidt på en Shuttle SN26P men ved ikke rigtigt. Så Hvis nogen kunne lede mig lidt på den rette vej og eventuelt give forslag eller info on de ting jeg har skrevet lidt om.

Det skal desuden gøres billigst muligt og helst kun kabinet/psu/bundkort ska være nyt og kombatibelt med mine nuværende RAM/CPU/GFX info om alt mit nuværende hardware står i profilen og ellers så spørg.

Dobbl
 
Overclocker
Tilføjet:
19-03-2007 08:35:27
Svar/Indlæg:
1/0
Det Hiper Media Center du har valgt der er med AM2 og ddr2 desuden skal du ud og købe et slimline dvd-drev/brænder.. Så du kommer til at skulle ofre lidt på hardware..