At handle ved easyshopping

Diverse d.  19. marts. 2007, skrevet af Jam The Man
Vist: 344 gange.

Jam

Elitebruger
Tilføjet:
19-03-2007 12:07:08
Svar/Indlæg:
976/138
Hey

Jeg sidder og skal til at købe et nyt tv til omkring 17.000 og jeg har fundet ud af at jeg kan købe det hos easyshopping.dk og hente det i Tyskland for så at spare lidt på momsen.

Men da købet jo er oppe i en forholdsvis høj prisklasse ville jeg lige høre om der er nogen der kan dele lidt erfaringer om denne webshop?

De har nemlig ikke e-mærket, som jeg ellers helst går efter, også selvom prisen bliver lidt højere. Nogen grund til ikke at købe hos easyshopping?

Giraffen

Elitebruger
Tilføjet:
19-03-2007 15:31:07
Svar/Indlæg:
561/52
Du ved godt de har hævet moms satsen fra 16 til 19 % ikk. Men der da stadig lidt at spare ved det. Men spørgsmålet er om det er besværet værd hvis der bliver noget RMA O.Lign. Ved ikk hvor meget der er at spare i forhold til at købe det i en butik i DK.

/Jesper

Jam

Elitebruger
Tilføjet:
19-03-2007 15:36:14
Svar/Indlæg:
976/138
Ja... Ved godt den er blevet hævet, men de 5% jeg stadig sparer er jo også at tage med, og så er de i forvejen en af de billigste forhandlere af skærmen. Mht rma har jeg kun ca. 40 minutter derned, så det er ikke så galt...

Deres normale butik ligger også i dk, men de har lager syd for grænsen hvor man jo så kan afhente varen for at spare. De svarer bare ikke på mail, så det er lidt derfor jeg ville høre om nogen havde nogle grunde til at man ikke skulle handle med dem, skrev trods alt i onsdags. Men jeg vil lige prøve at ringe til dem når jeg kommer hjem fra arbejde...

Jam

Elitebruger
Tilføjet:
19-03-2007 19:10:26
Svar/Indlæg:
976/138
Nu har jeg så bestilt fra dem og der kom prompte svar. Både den automatiske ordrebekræftelse, men også svar på den bemærkning jeg havde lagt ved ordren, så tror vidst det bliver en god handel...

friisholm

Overclocker
Tilføjet:
19-03-2007 20:28:07
Svar/Indlæg:
1/1
Hej.
Har lige set dit indlæg ang. handel hos Easy Shopping
Min erfaring med handel med dem er bare super.
Bestilte en fredag på nettet et tv ,blev ringet op mandag morgen hvornår det passede mig at hente tv et,det blev aftalt at vi hentede det i Tyskland , ved Calle i Padborg,kørte derned fik tv , alt gik fint, brugsanvisningen var ikke på dansk, den har jeg så hentet på nettet,jeg købte et Samsung 40 m 71 b,, meget tilfreds ,
God fonøjelse,,,,

Fijala

Superbruger
Tilføjet:
20-03-2007 20:39:09
Svar/Indlæg:
7/0
Hej

Jeg har også først lige set dit indlæg og mine erfaringer er også super hos dem. Jeg har købt 2 stk. 40" LCD og 2 stk. surroundanlæg og der var ingen smalle steder. Jeg handlede i januar og der var jeg i telefonisk kontakt med dem pga leveringstiden. De var meget flinke og hjælpsomme. Det med lageret passer ikke helt for lageret ligger i Rødekro, men de kører det ned til supermarkedet Calle i Harrisle hvor det kan afhentes. Du medbringer blot din online fakrura og varen bliver promte udleveret. Men husk at du først skal have en klar melding fra Easyshopping om hvornår det er klar til afhentning.

Alt med brugsanvisning har jeg også ordnet ligesom friisholm