Nyt headset til gaming - Sennheiser PC160/161

Diverse d.  20. marts. 2007, skrevet af Timozzdk
Vist: 286 gange.

Timozzdk
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-03-2007 08:51:27
Svar/Indlæg:
1636/115
Hey alle!

Har lige brugt et par kilo på lidt ekstra til min i forvejen dejlige maskine.

Har blandt andet købt et X-Fi extreme gaming lydkort. Så nu har jeg tænkt mig, at når nu jeg kommer over til et kabinet med frontudgang til lyd,så skal jeg til at game mere med headset, for det er nemlig ikke frontudgang til lyd i mit lian-li.

Problemet er bare at jeg har et gammel logitech headset til 2xxkr liggende, og det er jo næsten en skam at bruge til det lækre lydkort. Så i skal hjælpe mig med at finde et lækkert headset til gaming, mest i BF2142 jeg kommer til at bruge det.

Har altid fulgt med i snakken om headset og vil gerne have et Sennheiser PC160 eller PC161. Men tænkte det var lige i overkanten, så hvad med et PC150, som mere prisbevidst løsning? Så er det jeg tænker på Icemat Siberia http://www.edbpriser.dk/Produc...
men måske lidt stort og klodset?

Jeg har som sagt læst diverse reviews. Men er ude efter den rigtige gamers mening.

Så kom frit frem og fortæl hva Du bruger af headset og til hvad spil.

Tak for hjælpen.

Thomsen399
 
Overclocker
Tilføjet:
20-03-2007 08:58:31
Svar/Indlæg:
508/11
Jeg har været så heldig at få et IceMat Siberia (i sort og med tilhørende lydkort) i gave for nogle dage siden. Jeg har dog ikke spillet så meget, men det jeg har spillet er BF2 og lidt GTR2 og det virker bare perfekt. Super lyd, også i musik!

Desuden synes jeg heller ikke at det virker så stort og klodset som det ser ud til på billeder. Men er det ikke også ligemeget, hvis det sidder rigtigt godt? Hvilket det gør.



Prebbish
 
Superbruger
Tilføjet:
20-03-2007 13:58:30
Svar/Indlæg:
648/5
Jeg har købt et Zalman headset, og det er lækkert... Du skal bare have 5.1 analog udgang til det, det ved jeg ikke lige om du har på fronten.



Amuq
 
Overclocker
Tilføjet:
20-03-2007 14:05:16
Svar/Indlæg:
55/3
Jeg har et par Sennheiser PC160 SK, som jeg er sindsyg glade for. Lyden er simpelthen perfekt. De er også rigtig gode at have på i mange timer .



Timozzdk
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-03-2007 15:47:18
Svar/Indlæg:
1636/115
Tror det bliver Icemat som vinder denne gang, mest på grund af de store øremuffer.