- Webnik (#1)
jeg kan desværre ikke lodde, min bror har noget udstyr liggende men har ingen ide om hvordan det skal gribes an. Så tænkte at pencil mod nok er mere sikkert og brugervenligt (har heller ikke nogle modstande)
- Illuminati (#2)
så det er altså sikkert at bruge en stift-blyant med en 0,5 stift... det er jo dejligt :)
angående det at måle ohm har jeg læst mig frem til at rammen starter på 620 ohm og folk generelt sænker den til mellem 560 og 600
ved 560 får folk rammen op på omkring 1300 mhz (hvilket jeg vil mene er imponerende) men må lige være sikker... Illuminati (#2) siger at jeg skal passe på ikke at måle lige hvor jeg har tegnet, skal man ikke bruge det "hul" der er vist på billede 3? (er ikke vant til at bruge et multimeter, men tænkte det var lige ud af landevejen) Hvis ikke, hvordan så?
forresten kan jeg fortælle at min temperatur på kernen max kommer op på 66 grader (med et 22,5% overclock) ved ikke med rammen? men der er heatspreaders på
det var vist alt hvad jeg lige kunne svare på, sig hvis jeg har overset noget og hvis i skal bruge billeder, kan måske finde nogle frem i morgen så?
mange tak so far :)