Fra Roskilde kommer de bedste ønsker til jeg om at alt går som det skal.......
Det er altid rigtig kedeligt at høre, når nogle står med sådanne problemer til et lille væsen der hverken kan sige fra eller til :(
Men jeg har også den allerstørste tiltro til, at de eksperter vi i DK har ansat til at udføre sådanne operationer, ved nøjagtigt hvad de har med at gøre- Samtidig så har jeg selv kun oplevet et top professonel personale der hvor vi havde vores knægt i fuld narkose, der kunne guide os igennem alle faserne og hvor jeg selv sad med knægten i hånden og sagde godnat inden han i nogle timer var væk.
Bliv ved med at tænke på at de mennesker som har Oliver under behandling, er nogle af de bedst uddannede på jorden, og at de med succes har lavet den samme operation mange gange. Den brugte jeg selv som en undskyldning for ikke at være helt til hundene flere gange da min kæreste var ved at bryde sammen.
Jeg ved godt det er meget svært at være optimistisk når det hele kører rundt i hovedet på en men de ting der kan gå galt. Men det er simpelthen nødvendigt at se optimistisk på det og se alle de ting der går godt... Tro på det, så går det godt ;)
De bedste håb og ønsker om en god operation til Oliver fra alle 3 Jensenér i Vestervænget, Roskilde....