Men jeg er ikke helt sikker på hvor god den er og vil gerne høre jeres mening - og eventuelt forslag til andre mus. Mit vigtigste kriterium er at den ligger rigtig godt i hånden da jeg arbejder en del ved computeren. Jeg leder IKKE efter den 'perfekte' spillemus, da jeg ikke spiller andet end World of Warcraft for tiden, og ellers kun har actionspil installeret i en uge før jeg bliver træt af dem.
Logitech Revolution eller MX1000 all the way! - Taler vi ergonomi er det klart toppen! Derudover også på alle måder noget af det lækreste man kan se på og det fungerer forrygende!
Der er flere forskellige mus med et rigtig godt ergonomisk design. Det er dog lidt svært for andre at bedømme da vi ikke kender din håndstørrelse.
Intellimousen er rigtig god at holde på hvis du har en stor hånd. MX518 har tæt på samme design den er dog til "mindre" hænder og så til sidst har vi også en raptor M3... den er lidt underlig at holde på i starten men efter et par dage med den mus finder du ikk mange andre man holder bedre på. Hånden smelter nærmest sammen med musen og bliver bare en forlængelse af hånden :p
Stor hånd gå efter IE 3.0 Mellem/lille hånd MX518 Hvis du er til "underlige" designs Raptor M3
#7 Min håndstørrelse er en 'bred håndværkerhånd' vil jeg tro:) bred er den i al fald. Det er også derfor jeg har valgt at kigge mig om efter en ny mus. Den gamle gør lidt ondt at bruge i længden, da den ikke er så bred.