Jeg tror, uden at vide det med sikkerhed, at vi kommer ret langt ned i rækken af hjemmesider som får tilbudt spil af producenterne, dels fordi vi er fokuseret meget på hardware og generel IT, og dels fordi vi er en dansk hjemmeside.
Som tingene fungerer nu, er der også andre ting vi skal satse på at få forbedret, end lige spil området. Der er masser af sider som tester spil både i danmark og i udlandet, og jeg synes personligt ikke hwt.dk skal kaste sig over det, medmindre vi kan gøres vores bedste - og lige nu mener jeg faktisk ikke der er skribenter nok til det.
Det er her i kommer ind i billedet...
Man er altid mere end velkommen til at skrive og indsende en test eller anmeldelse, så der er intet der står i vejen for jeres kreative udfoldelser. Går man ind under "indsend artikel" er der en vejledning til hvad man helt præcist skal gøre, og kigger man lige hurtigt et par artikler igennem fra sider der allerede laver den slags, kan man jo få nogle retningslinjer for hvordan man skal formulere sig og hvilke ting man skal lægge vægt på.
Kom bare igang - al "hjælp" til at gøre hwt.dk bedre end den i forvejen er, vil blive modtaget med kyshånd. :p