#11 Det rigtigt, nu er spørgsmålet så bar' om jeg skal vælge at køb det billig MSI K9N ultra mobo til 250 kr som jeg har fundet eller om jeg skulle spendere lidt mere og køb et DFI / Biostar / Abit oc board til de 500 - 700 kr
Det overclocker gerne over de 300mhz fsb, i modsætning til mange andre socket am2 bundkort, så medmindre du vil køre SLI, så synes det er et rigtigt godt valg.
Et abit nf-m2 nview er også en super overclocker og så er det micro-atx 🙂 Har selv et i min htpc - Det er set clocke til mere end 350mhz fsb - så langt har jeg dog ikke selv testet det til. Så skal jeg prøve med lavere multi 🙂
Biostar T-series TForce 550 er det bundkort flere på XS har haft stor succes med. Det typiske overclock med en 1,9 Ghz Brisbane er 2800 Mhz, og nogle når over 3 Ghz. Newegg har åbenbart haft bundled Biostar kortet med netop 3600+ til under 150 $ - så kan man da snakke om value for money. I dk skal man slippe 594 incl fragt for Biostar kortet, men IMO er det heller ikke urimeligt: http://www.edbpriser.dk/Produc...