Vista og spil.

Software d.  30. marts. 2007, skrevet af Collar
Vist: 952 gange.

Collar

Superbruger
Tilføjet:
30-03-2007 00:54:02
Svar/Indlæg:
646/62
Jeg kører med vista 32 bit ultimate edition nu .. Og det kan simpelthen ikke kører nogen spil ? Jeg kan kører c&c3 uden problemer .. Men quake 4, doom 3, f.e.a.r, S.T.A.L.K.E.R og mange andre kan den ikke kører .. Jeg har orginalen af dem alle så er ikke fejl i spillet eller crack og den slags . Når jeg starter spillet får jeg sort skærm og lyd .. lidt efter kommer der den latterlige windows fejl 'windows fandt en fejl og lukker programmet' arrrh .. har prøvet at kører det i kompatibilitets til windows 98 .. hjælper ikke .. Sys sku det får dårligt microsoft udgiver vista når den stadig er fyldt med bugs .

Og ja jeg har nyeste nvidia driver og nyeste patch til spillet . virker ikke .

PL

Overclocker
Tilføjet:
30-03-2007 01:09:43
Svar/Indlæg:
18/0
Tjah, mit Vista kan da sagtens køre spil - Alt lige fra gamle DOS spil over BF1942, EU3 og frem til nye som C&C3 og SupCom.

Får nogen gange problemer med crashes (kører også det lidt mere problematiske 64-bit) inde midt i spillene, men det er sjældent og windows har hver gang kunne reparere problemet ved at sætte cd'en i og så er det pågældende crash stoppet. Disse fejl er jeg dog sikker på også ville være opstået i 64-bit XP.

Gilbert

Elitebruger
Tilføjet:
30-03-2007 06:29:36
Svar/Indlæg:
4089/252
Umiddelbart lyder det lidt som driver problemer, har du prøvet forskellige drivere til dit grafikkort? Hvilken bruger du?

Advanced

Elitebruger
Tilføjet:
30-03-2007 08:06:56
Svar/Indlæg:
6899/119
Jeg har Quake 4 og Fear af de spil du nævner og de kører fuldstændig som på xp på min vista business install.

Collar

Superbruger
Tilføjet:
30-03-2007 10:41:52
Svar/Indlæg:
646/62
Ved virkelige ikke hvad der glat .. Driver problemer .. næppe, kører den seneste driver fra nvidia hentet fra deres egen side ..
C&C3 kan jeg også sagtens kører .. Men quake 4 , fear og de store grafik spil kan den ik engang starte op .. kommer bare sort skærm og lyd .. og så den fejl meddelse ' windows har fundet en fejl og søger efter problemet ' bla bla og så kan jeg klikke ' luk' . Hvis man søger på google kan man se der maange der har samme problemer så hvad kan det være? Jeg har geforce 7900gt . Gamle spil som worms world party kan den heller ik kører .. Det starter dog op men er piiisse langsomt og farverne er fuldstændig fucket som kunne mit grafikkort ikke trække det :s .

HGH

Overclocker
Tilføjet:
30-03-2007 20:44:22
Svar/Indlæg:
1/0
Jeg har heller ingen problemer . Har du prøvet at hente den nye beta patch til quake 4 ? Og er du sikker på det er den nyeste driver til dit grafikkort du har?

Atomizer

Elitebruger
Tilføjet:
09-04-2007 19:47:41
Svar/Indlæg:
688/32
Jeg har 8800GTS på en Windows Vista Ultimate.

Programmer har jeg ingen problemer med men jeg kan heller ikke køre Stalker. Det hakker sindsygt og Crasher en gang imellem.