Overclocker
Tilføjet:
30-03-2007 12:15:43
Svar/Indlæg:
3/1
Hey jeg har et forholdsvis nyt problem angående min computer.
1. Jeg prøver at opsætte et RAID 0 system med mine 2 Western Digital Raptor, forholdsvis begge på 74GB - Så der er ingen konflikt der - jeg har fået sat dem i RAID, for når jeg åbner Denne Computer står der "kun" én HD på 120GB, mit styresystem på 7GB (Ligger på Raptor i en partition) samt mine 2 andre HD's på forholdsvis 200 og 320GB.
Jeg starter så EZ-Raid Backup Manager (eller sådan) for at sætte de 2 Raptor diske i RAID men den spørger hele tiden efter et Password? - What?! - Hvad skal man gøre? :s
2. Næste problem er min HD på 200 GB, en gammel Seagate Baracuda 8, 7200. Jeg kan se den i BIOS men ikke i "Denne Computer", har ingen anelse om hvad der kan være galt?
3. Mit sidste problem er selvfølgelig XP i sig selv, at den ikke kan få mere end 130GB ud af de 320GB som min faktiske HD er på! Jeg fedter ind i Computer Administration og finder HD, men der står kun de sølle 130GB, intet med 170 allokeret hukommelse tilbage, hvad gør jeg for at få mine sidste 170GB tilbage på Disken? -PS der ligger intet software eller lign. På HD.
Håber ikke jeg har skrevet for hurtigt, kluntet eller lign. Ellers må i lige skrive igen omkring mere information.
Håber i kan/vil hjælpe mig.
MvH Inez :l