Extern skærm og VGA/DVI.

Diverse d.  31. marts. 2007, skrevet af FanCentre
Vist: 246 gange.

FanCentre

Overclocker
Tilføjet:
31-03-2007 01:05:59
Svar/Indlæg:
7/3
Hej alle.

Jeg sidder her og skal købe mig en extern skærm til min bærbare Comp. (har brug for en masse arbejdsplads).

OK, men jeg er ikke inde i VGA vs. DVI I/O, og hvilken extern opløsning min computer overhovedet understøtter (hvis dette er et problem overhovedet).

Jeg har en Zepto 2425W med 15'4 Widescreen (1200X800) og NiVidia Geforce GO 7600 256MB GrafCartze.

jeg kikker på denne ASUS 22" widescreen (1680 x 1050
) som extern skærm (selvom jeg faktisk gerne ville have crystalclear, kan jeg desværre ikke finde en passende).
http://www.asus.com/products4....

(den siger iøvrigt "PC Input: DVI-D & D-Sub " men der følger et VGA kabel med......jeg er lidt forvirret).

Min zepto har kun VGA output...hva så.....
Hvis denne ASUS har VGA indgang er det så fint eller ville det være optimalt at få fingrende i en omformer fra VGA til DVI?
Kan min computer overhovedet kører denne opløsning (1680 x 1050) på en extern skærm?

Hvis nogen iøvrigt har noget input på valget af skærm ville det da være mere en velkomment, jeg får den for ca. 5000 her på island hvor jeg bor.....

mange hilsener

FanCentre

Velsrojs

Superbruger
Tilføjet:
31-03-2007 09:12:49
Svar/Indlæg:
79/8
D-Sub=VGA

FanCentre

Overclocker
Tilføjet:
02-04-2007 02:27:13
Svar/Indlæg:
7/3
OK tak for det?

Hvad med spørgsmålet om hvorvidt min computer kan udnytte (understøtter) den opløsning der er på den externe skærm.

Jeg er ikke helt sikker på hvordan det fungerer, er det bare et spørgsmål om grafikkortet og/eller er det overhovedet et problem?

Og hvorfor kan man ikke få 22" tommer LCD med CrystalClear?