Hvor meget fik du af Zepto for at skrive den store omgang salgstale? Ik en eneste negativ ting har du at komme med :)
Syntes iøvrigt også det er underligt de skal samle en "special" udgave af samme maskine, kunne der stikke noget under? Ny forbedret omtale hvor folk blot får pumpet model nummeret ind?
Spøg til side... Jeg savner bare lidt kritik, den så mig noget farvet ud da jeg selv ejer sårn en maskine i samme kalibre.
Når du siger kraftcenter, vil du så ikke godt tage tallene op mod listerne i verden, de tal i 3dMark er jo rent ud sagt til grin i forhold til ydelse vs. pris.
Designet ligner da noget fra de første Star Wars film der sad på Darth W's mave... ikke min kop te og ja jeg købte alligevel en :p Syntes nu heller ikke den virker robust, den knirker når man løfter den i siderne, mit jack stik og de andre udgange blev efter få øjeblikke slidt ned til benene så de knapt nok virker mere.
Men dejligt de endelig er oppe på bare 10-15% af de gode stationære, men så igen, en bærbar er noget os studerende nørkler med i skolen for at tage notater, så er der da også til lidt Vista lir på denne udgave, sidder der faktisk nu med den og har pisse ondt i siderne af hænderne efter 1½ times skriveri.