#11 fanboy og fanboy...
Har ikke prøvet det vilde med Intelli 3.0, mens jeg har brugt 4.0 en del gange. Hjulet på 4.0'eren gik i stykker på ingen tid og så synes jeg (både ved 3.0 og 4.0), at thumb knapperne sidder irriterende og at man alt for let kommer til at klikke på højreklik knappen ved en fejl (for let som i når man bare lader hånden hvile på musen). Det er selvfølgelig lidt en tilvænningssag, men sammenlignet med en MX5xx er jeg langt fra imponeret.
Til gengæld vil jeg mene, at ingen kan argumentere for, at Razor er noget som helst andet end BRAS! Man KAN bare ikke vænne sig til en mus, som giver håndleds- og fingersmerter efter ½ times Starcraft. Prøvede den til CeBIT for 2 år siden og må godt nok indrømme, at den ergonomisk er det ringeste jeg nogensinde har prøvet (det inkluderer også nogle gamle firkantede PS/2 mus og det siger ikke så lidt).
Personligt synes jeg bare Logitech laver de bedste mus, derfor har jeg også ejet Logitechs Pilot Wheel Mouse, Dual Optical og MX500 siden jeg fik min første computer. Pt. holder jeg på min MX518 :)