Problemer med computer?

Bundkort / CPU d.  04. april. 2007, skrevet af FriisRosiak
Vist: 271 gange.

FriisRosiak

Overclocker
Tilføjet:
04-04-2007 20:21:29
Svar/Indlæg:
145/26
Jeg har lige været til lan, min computer virkede fint. Men da jeg kom hjem og satte den til igen, startede det med at den ikke ville vise noget på min skærm eller få det blå lys i min copperhead til at lyse. Jeg tænkte at det "bare" var cmos der skulle resettets. Så det gjorde jeg, men ligelidt hjalp det.

Nå der var gået et par minutter, jeg prøvede at tænde den. Denne gang med succes, men da jeg kom ind i windows frøs den igen. Prøede endnu en gang at starte den op men nu med samme problem igen.

Jeg skildte den af for at se om alt var tilsluttet korrekt. Det var det, hmm starte starte. Efter 15 min fryser den endnu en gang. Jeg lægger mærke til at NB er MEGET varm, kan det have noget at gøre med det? Har ikk oc'et noget..

På forhånd tak

Stepa

Overclocker
Tilføjet:
04-04-2007 23:18:36
Svar/Indlæg:
394/36
Ja det er det muligvis , har du evt nogle programmer til at se varmen i dine forskellige dele i computeren?

Rønn

Overclocker
Tilføjet:
05-04-2007 02:41:59
Svar/Indlæg:
311/12
som jeg har forstået det vil det ikk nytte noget med at kontrollere varmen fra windåse da den fryser med det samme.. men måske der sidder en probe du kan aflæse i BIOS? kig der ;)
lyder meget mærkeligt synes jeg.. du kan evt. prøve at smide en blæser hen over NB for at se om det hjælper.. hvis det hjælper er det pga af temp'we..

FriisRosiak

Overclocker
Tilføjet:
05-04-2007 09:32:14
Svar/Indlæg:
145/26
Jeg brænder næsten mine fingre efter en times spil, det er bare først nu jeg har bidt mærke i at det bliver så varm :o