Inno3D 8800 GTS 640 MB

Grafikkort d.  05. april. 2007, skrevet af KSE_2K4
Vist: 428 gange.

KSE_2K4

Overclocker
Tilføjet:
05-04-2007 12:49:03
Svar/Indlæg:
48/14
Hejsa,

Jeg skulle have købt et ASUS 8800 GTS 640 MB men det er ikke muligt at skaffe for tiden :(

Derfor vil jeg høre om et Inno3D nu også er lige så god kvalitet og yder lige så godt som et ASUS!?

Jeg fandt en side hvor der stod at ASUS faktisk stod for hovedparten af produktionen af i hvert fald printkortet til 8800 seriens grafikkort og at man kunne se hvis printekortet var sort pcb så var det produceret hos ASUS. Så vidt jeg kan se så er Inno3D's printkort grønt.

Altså, er et Inno3D 8800 GTS 640 MB et lige så "sikkert" og godt køb som et ASUS 8800 GTS 640 MB? Jeg er totalt ligeglad med hvilke spil, software osv. der følger med, jeg taler udelukkende om ydelse på selve kortet samt kvaliteten af kortet (herunder også lydudbredelse, køling mv.).

Mvh.

KSE_2K4

Advanced

Elitebruger
Tilføjet:
05-04-2007 12:50:57
Svar/Indlæg:
6899/119
De benytter begge reference design og der har mig bekendt aldrig været problemer med Inno3D, så jeg vil mene det er et sikkert køb.

Skulle jeg have 8800 kort af den ene eller anden art, så blev det helt sikkert Inno3D pga prisen også :)

Plexah

Overclocker
Tilføjet:
05-04-2007 13:47:35
Svar/Indlæg:
216/15
Mit Inno3D 8800 GTS 640 MB, virker fint. Jeg har ikke prøvet at overclocke det endnu, men har læst flere steder at netop dette kort clocker rigtig godt.

Som sagt er det reference design, dvs køleren er den samme som på alle de andre. Jeg syns ikke den larmer ret meget. Når maskinen tænder kan man høre at blæser lige kører op til 100% rpm, så kan blæseren larme en del. Men jeg har aldrig hørt blæseren ved 100%, selv efter en hel nat fuld af 3D spil.

Jeg vil helt klart anbefale :)

KSE_2K4

Overclocker
Tilføjet:
05-04-2007 16:23:00
Svar/Indlæg:
48/14
Okay, 2 ud ad 2 kan altså godt anbefale Inno3D ... Det er da altid noget ... Jeg har altid holdt mig inden for bestemte mærker (gået med livrem og seler) men det er måske på tide at man prøver noget nyt ...

Nogen der har erfaringer med at overclocke på det her kort?

Mvh.

KSE_2K4

Janbau

Elitebruger
Tilføjet:
05-04-2007 16:49:36
Svar/Indlæg:
608/79
Der er faktisk også mugligt at få defekte kort fra Asus jeg fik ombyttet et grafikort ( Inno3d 6600 agp Rma ) Til et Asus 7600 Gt pciex som også viste sig at være defekt også rma ( Skal dog siges at kassen var åbnet og kortet bar præg af at have været monteret før så jeg handler aldrig ved det firma mere ). Begge kort blev enten ombyttet eller penge tilbage . Meget surt og så lige 2 gange i træk så en man så sandelig uheldig .

Så det kan ske for en hver prudusent vil jeg mene .

Så jeg sagde til mig selv aldrig mere Ino3d , men da det så også skete med et Asus kort , hvad så .

Og jeg har efterhånden haft små 15 grafikort i hånden og det er første gang at jeg har måtet lave rma med nye kort .

Det første kort Inno3d kortet kunne jeg selv se hvad der var galt med der lagde sempelhen en forkert bios på kortet der lagde et 6600 Gt bios på så kortet virkede hvis jeg underclockede det . Det var et sprit nyt kort som kom direkte fra prudusenten .

Og Asus kortet var det nok en af de mange som også oplevede fejl med 7900 Gt serien .

Jeg går da også selv og overvejer at købe Ino3d 320 mb udgave til ca 2000 Kr . Og det er dog kun pga prisen som er lav .

Så tag da chansen da det faktisk ikke er mange kort der er fejl på iforhold til hvor mange der bliver solgt .

KSE_2K4

Overclocker
Tilføjet:
05-04-2007 21:43:06
Svar/Indlæg:
48/14
Janbau

Selvfølgelig vil der være "mandagskort" lige meget hvilket mærke man vælger, dog vil man ofte kunne se en rød tråd hvis man oplever problemer med et bestemt mærke.

Jeg venter og ser til efter påske. Måske der så sker noget.

Mvh.

KSE_2K4