Tjaa... må nok tilstå at jeg har svært ved at se hvor behovet skulle være? Da man lige så godt kan bruge besked systemet, hvis man vil i kontakt med brugeren, og andre ting bliver jo nok holdt i det deciderede forum...
Jeg opdagede et indlæg i min da vi snakkede ny kode :r
Jeg skal ærligt erkende at jeg selv havde glemt den, og flere i crew anede ikke den var der. Så lad være med at vænne jer til den, for den er her ikke efter den nye kode kommer til ;)
Hehe..;) jeg har da et par indlæg i min..men ved faktisk ikke om jeg har skrevet mere end en enkel eller 2 beskeder selv.
Synes ligesom Jakob at vi burde opprioritere funktionen i stedet for at fjerne den:P...og så skal vi også have en chat, og vittigheder...og en masse 14-årige tøser - jæs sør! :e..
den bliver fjernet ... gæste bøger er for dating sites og når man vil smide andre en sød lille hilsen ....... og det hører bare ikke hjemme her.
Den kommer ikke med i den nye kode, spild af tid og kræfter ... sidste jeg kiggede var sidste indlæg skrevet 2-3 måneder tidligere ... og jeg tror det var for ca. 1 måned siden, kan selvf godt ske der er kommet flere ... men ej .... møj ting ....
Jeg kan faktisk huske dengang hvor den blev lavet. Det var vist noget med den kvindelige del af oc.dk (tror ikke den eksisterer mere) der synes det kunne være sødt med sådan en fiks lille funktion. Men som den nørd man nu engang er blev jeg og en masse andre ved med at påpege at sådan en funktion var unødvendig. Men desværre brugte programmærene tid og kræfter på denne funktion...
Så det glæder mig egentlig at den bliver fjernet igen. Så kan det jo være at oc.dk bliver hurtigere :D
ja nu vi taler om nye koder har jeg altså en lille bøn
kunne vi ikke få lavet sådan en funktion hvor at vi kan lukke vores egne tråde da at det vil ha den fordel at der ikke vil komme spam indlæg i dem. og så ville det jo og så ha den fordel at man slipper for unødige diskutioner