har lige skiftet processoren til en turion MT37(2Ghz 25W) fra en turion ML34(1,8Ghz 35W), og har i den sammenhæng også renset computeren for støv samt brugt Arctic Silver 5 og givet blæseren noget teflon fedt osv osv.
Nu kører den ganske lydkløst og ganske koldt, selv om jeg har clocket den lidt til 2,2Ghz 220mhz bus og 200mhz på ram.
tror sagtens jeg kan clocke den til 2,4ghz stabilt uden problemer sikkert også 2,6Ghz eller mere, men det vigtigeste for mig var at få rammene op istedet for at de skal ligge og kører 166mhz, da grafik kortet bruger de samme ram og det giver en del i spil når hastigheden på dem øges.
Men ja det kunne nu være fedt at få glockgen til at virke så man er fri for at clocke hver gang man starter computeren, kan være at fuktonen med at gemme indstillingerne ikke virker ordentligt endnu, skrev ellers en mail til dem, men har ikke fået svar på den endnu.
Hvis du er interreseret i en turion ML34 så sig bare til, regner ikke med at jeg skal bruge den og den clocker helt fint har haft den oppe og køre 2,4Ghz stabilt, du skal bare sørge for at rense blæser køleblok og bruge noget ordentligt kølepasta som mig, så den kan komme ordentligt af med varmen.