#9 Præcis ;) Det er også et godt forslag , men IMO er prisforskelen ikke stor nok til at sige at #0 skal nuppe den fremfor Corsair hx520, som IMO giver mest Bang For The Buck :e
Hold dig langt fra NorthQ! Deres produkter er lavet af de billigste komponenter, man kan forestille sig, og solgt til overpris. Snup den Corsair der linkes til i #5 - den er klart bedre :)
Vil nu give de andre ret selvom jeg selv har en og egentlig altid kun har haft gode erfaringer med NorthQ. Du får generelt set mest ud af den corsair...
ja ok men er det sådan at der kan sættes 2 ledninger i grafikkortet sådan at det får 2x18ampere fordi så er det ikke noget problem og det med bundkortet er heller ikke et problem for der står at det køre med x16 pci-express
Volt x amp = watt dvs 18 x 12 = 216 watt vil mene det er nok til GFX og CPU - og det er nok lidt i underkanten, men med 2 x 17 amp på 2 volt linjer er du sikker på at have nok strøm.
det andet emne jeg oprettede glemte i/jeg at tage højde for at det skulle være med en aftagelig 4pin sektion på hoved konnektoren så det skal der være også skal den kunne levere 18 ampere på +12volt relieerne og minimum yde 500watt er der noen der kan sige mig hvor jeg for fat i sådan en psu og det skal være pr. efterkrav...... og være en god psu