Har Vista Premium, og når den går i standby, kommer den ikke ud igen. Den eneste løsning er så at holde sluk knappen nede, til den slukker. og starte forfra, er det et kendt problem? Og hvad kan der gøres?
Havde samme problem, hvilket var en af grundene til at jeg hoppede tilbage til XP. Ved ikke om der findes en løsning, og hvis så burde den være kommet som "update" nu, det er nogle måneder siden jeg løb ind i problemet.
Jeg har også det problem, og ved der er flere der også har det. Og ja! Det et irriterende.. Jeg har sat den til ikke at gå standby.. så bruger den godt nok lidt mere strøm, men så må jeg spare andre steder :00
#4: Det ville jeg da også gerne vide hvad det er vi har slettet. Jeg mener bestemt ikke jeg har slettet noget som helst siden jeg installerede det. Men min gør det altså også..
Jeg har tidligere arbejdet med test af notebooks hos en dansk importør og der var denne fejl i 99% af tilfældene relateret til ram. Rammene kan virke fint uden ram fejl osv, men maskinen kan ikke starte fra standby.
Vi rettede problemet ved at skifte til andre ram typer som regl.
Jeg har set det så ofte at det er noget af det første en maskine blev testet for når der kom ny model.
Min laver også ged, når den skal slumre og i dvale. det som o mden stadig er tændt men skærmen er sort, og når man vil "tænde" igen forbliver skærmen sort.
prøver inde i strømstyring, men tror ikke det hjælper, vender tilbage med resultat.