Hacke ebog

Software d.  11. april. 2007, skrevet af espeholt_jr
Vist: 322 gange.

espeholt_jr

Elitebruger
Tilføjet:
11-04-2007 21:21:55
Svar/Indlæg:
2175/186
Hej ;)

Har KØBT en ebog som virkelig god (til evt. interesse: Windows Presentation Foundation Unleashed). Har så modtaget den på krypteret PDF format.

Dette bevirker at Vista ikke kan indexere PDF'en og indholdet - det kan jeg godt leve med :)

Men noget jeg ikke kan leve med, er at den eneste måde man kan læse filen er med Adobes nye smarte program Digital Editions. Og når jeg siger smart, så mener jeg smart på den virkelig dårlige måde.

1. Programmet er utrolig grimt - kan jeg også godt leve med :)

2. Programmet er baseret på Flash som optager unødvendige resourcer.

3. Programmet smadrer alt hvad der hedder "Windows Application Guidelines" da man fx ikke kan trykke "Show Side by Side" i taskbaren, selvom programmet egentlig kan strækkes osv. - latterligt

4. Indeholder ikke en liste med bookmarks i dokumentet, så når man vil til et andet kapitel skal jeg tilbage i indholdsfortegnelsen for at kunne trylle mig videre.

5. En MAX nedern zoom funktion + ingen support for scroll som alt i alt gør læsningen af dokumentet uudholdelig

Alt i alt = -3 i karakter :/

Nu til mit egentlig spørgsmål: Er det lovligt i DK at smadrer krypteringen så længe man har betalt og ikke distribuere det osv. osv.`?

Ved en russer har gjort det, og det fremlage han i US hvorefter han blev arresteret af FBI. Nu er US mere striks på det område, så...

espeholt_jr

Elitebruger
Tilføjet:
11-04-2007 22:47:20
Svar/Indlæg:
2175/186
Slet 4.... havde overset en funktion ;)