jeg har lige fået mig et 8800gts og når computeren er færdig med at loade windows så går den i sort skærm men køre stadig... hjælp hvad er der galt....???
Ja det kunne lyde rigtig meget som noget driversnask det der.
Eventuelt hent drivercleaner, start i fejlsikret tilstand (som nævnt) og gør rent for alle driver rester af enten ATi eller nVidia, alt efter hvad du havde før.
nu har jeg fået den op at køre og instaleret driveren, men nu kan jeg ikke komme ind i indstillingerne på nogen måde. den siger stadig at den ikke kender til grafikkortet... hvad gør jeg nu?????????????
når jeg instalere driveren blinker skærmen det er en samsung 206bw og så er der ellers dømt sort skærm hvad fuc.......... sker der for det lor....HJÆLP
#0 - Kan din PC køre med et andet (nvidia) grafikkort ?
- ikke sikkert at dit Asrock bundkort har det nemt med det 8800 kort og du kan ikke udnytte det optimalt da dit bundkort kun kan køre med PCI-express X4
da jeg fik mit system og startede op gik billede os i sort under vista osv. min makker fandt så ud af at DVI stikket bare skulle over i det andet så kørte det.! prøv det kan være du lige så heldig som mig.!
Hvis det er det der er galt kan i så anbefale et godt bundkort der passer til DDR2 ram pc5300 667mhz..... pentium D processor og 16x pci..... i et prisleje mellem 500 og 800kr.