Endnu engang tak for kommentarerne.
#5 Tak for at påpege det med forskellen mellem de forskellige ASUS-mobo'er, jeg havde ikke læst godt nok på anmeldelsen, og da det ser ud til blot at være en genudsendelse med mere i bundlet er der jo ingen grund til at vælge dette (med mindre man gerne vil have tingene fra bundlet og det har jeg ikke umiddelbart interesse i).
Mht til grafikkort er jeg godt klar over at det ikke er ram alene der betyder noget. Men er det helt forkert at ud af to grafikkort der er identiske - altså fx EN8800GTS med hhv. 320MB RAM og 640MB RAM vil sidstnævnte være den hurtigste? Og den med mest ram vil være bedst fremtidssikret?
#6 Ja der er ikke noget værre end en dårlig mus eller et skodtastatur særligt når man som jeg skriver meget på computeren også. Men hvad havde du helt præcist i tankerne når du siger jeg skal vælge noget der er bedre? Jeg har ingen behov for noget der er trådløst da min computer nærmest er lænket til et bord og det er jeg godt tilfreds med. Det var mit indtryk at Logitech er noget af den bedste kvalitet man kan få? Og de øvrige modeller er så vidt jeg kan se mest trådløse? Men hvis du har et bud på noget andet og bedre er jeg meget interesseret i at høre nærmere.
#7 I teorien kan jeg godt samle computeren selv, men jeg er ærligt talt for doven til det, hvis jeg kan få shg til at gøre det for 450 kr. Jeg vil prøve at forhøre mig om de evt. vil putte den slags køler på, men med mindre det er meget besværligt at installere infinity-køleren har jeg svært ved at forestille mig at de vil putte den der følger med CPU'en på og ikke en anden jeg køber til samme formål. Tak for informationen omkring Intel - jeg mente nok jeg havde læst det et andet sted også, men det betyder klart at jeg vil vente en uge eller to for at se om jeg kan spare lidt eller få råd til den næste model istedet for.
Er der i øvrigt nogen der har nogen forslag til hvilken Vista version man skal vælge? Vista business, premium, home etc? Og hvordan ser det ud med kompatibiliteten i forhold til programmer der er udviklet til XP kan de bruges eller skal jeg installere en partition med XP også?