Overclocker
Tilføjet:
15-04-2007 19:22:41
Svar/Indlæg:
37/18
En lille computer weekend historie med gråd og kvaler
Havde endelig fået fat i Windows Vista, og mente at det kunne være underholdene at teste den, men naturligvis beholde min stabile og hæderlige XP
Instalere Partition Magic for at lave en Vista partition
Efter ca. 45 procents arbejde, stopper Partition Magic... Jeg venter og venter, og den kommer op med en fejlmeddelelse og jeg har ikke andet valg end at boote...
Som nogen nok kan forestille sig, er min partition død og borte. 130 GB data gone :(
Frygt ej ! Jeg er ikke "rigtig" mand, så jeg har naturligvis en IDE disk med en backup liggende, så jeg går rigtig nok festligt i gang med at formatere og instalere en ny XP. Godt og grundig gal over, at sådan skal jeg så ende store dele af min weekend, men trods alt med en backup i baghånden
Efter endt instalation, bevæger jeg korpus hen for at hente IDE disken... Fumler den ud af skabet, og med et brag ned på gulvet... Shock og rædsel bevæger sig stødt og roligt gennem min krop, mens jeg samler staklen op... Godt gættet backup disk er død og borte :(
Øv, øv, øv!!! Væk er års arbejde. Væk er alt min musik. Væk er mine film :(
Til min store misfornøjelse går min maskine med jævne mellemrum ned med den nye XP. Ender med slet ikke at ville starte. Laver the usual "skild det hele ad og kun start op med det absolut nødvendige" stunt, og må så konstatere, at en af mine ramklodser har fejl :(. Den har officielt også fået skyld for Partition Magic problemet, selv om jeg absolut intet belæg har for det, men når nu den er en smule slem, kan jeg med sindsro give den alt skyld i verden... Tror personligt også den stod bag mordet på JFK!!!
Se DET er en rigtig skidt weekend. Nu glæder jeg mig til at komme på arbejde... Fortsat rigtig god søndag